Derült égből villámcsapásként érkezett a hír, miszerint Ken Levine, az Irrational Games feje jelentősen leépíti stúdióját, melynek a BioShock játékokat, illetve a System Shock 2-t és a SWAT 4-et köszönthettük. A hivatalos oldalon kihelyezett közlemény szerint Levine 15 fő kivételével a teljes csapatát szélnek ereszti, s egy másik, sokkal kisebb stúdiót nyit a kiadó Take-Two támogatásával, ahol új játékaikban főleg a történetmesélésre és az újrajátszhatóságra fognak koncentrálni.
Levine ígéretet tett arra, hogy igyekeznek mindent megtenni annak érdekében, hogy akik hamarosan munka nélkül találják magukat, minél hamarabb talpra tudjanak állani (állásbörze lesz, valamint munkalehetőség a kiadó többi stúdiójánál), ám Levine úgy érzi, hogy mindez elkerülhetetlen, ugyanis másfajta játékokat szeretne készíteni, s ehhez komoly változások szükségesek. „Sok viszonylatban olyan lesz, mint visszatérni a gyökereimhez: egy kis csapattal olyan játékokat készíteni, ami a keménymagnak szól.” -- mondta Levine.
Az még nem világos, hogy az Irrational Games mikor megy át a struktúraváltáson, s azt sem tudni, hogy Levine mikor kezdi meg a következő projektjét, de az legalább biztos, hogy a BioShock: Infinite utolsó letölthető tartalma, a Burial at Sea minden gond nélkül megjelenik.
Ráadásul egy generic shooter a torténet és a szép város nélkül. Vagyis lényegében az is, csak szép várossal és érdekes torténettel. Mondjuk ugyan ez volt a Spec Ops: The Line is, csak az ugye nem kapott ennyi hájpot. Az a sztori sem volt annyira hatalmas durranás. Még a játékvilágon belül is találni ilyeneket, nemhogy filmeknél, knyveknél, sorozatoknál.
De miért, a Bioshock infinite sikeres lett, aztán meg ott van rengeteg tehetségtelen csapat ahol csak dől a lé.
De miért, a Bioshock infinite sikeres lett, aztán meg ott van rengeteg tehetségtelen csapat ahol csak dől a lé.