Az eredeti tervek szerint a Mass Effect-saga záró epizódjába csak januárban nyerhetünk betekintés egy szólista- és egy multiplayer demó formájában, a játék bétája azonban tegnap kiszivárgott néhány Xbox 360 felhasználó számára. A klienst csak azok a játékosok tölthették le, akik részt vesznek a konzol új kezelőfelületének tesztelésében, de ők sem élvezhették sokáig a játékot, hiszen a BioWare és a Microsoft gyorsan leszedte a programot és deaktiválta azt.
A megjelenés és a törlés között eltelt órák azonban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy több játékos is leszedje a bétát és nekivesse magát a galaxis megmentésének. A kaland azonban erősen hiányos még, hiszen a hangok sok helyen hiányoznak, és a textúrákon, valamint a mozgásokon is van még mit dolgozni, a szivárgás tehát nem tükrözi a végleges játékot, arra viszont elég volt, hogy megtudjuk: három beállítási mód közül választhatunk a kampány elindításakor.
Az Action Mode -- a nevéből fakadóan -- az akcióra koncentrál, s a háttérbe szorítja a történetet, mégpedig annyira, hogy a játék helyettünk válaszol a beszélgetések során. A Story Mode ennek pont az ellentettje, így az harc könnyebb lesz, és nagyobb szerepet kap a történet. Az RPG Mode pedig ennek a kettőnek a kombinációja.
A BioWare a hivatalos közleményében nyomatékosan felhívta arra a figyelmet, hogy a kiszivárgott béta még távol áll a március elején megjelenő teljes játéktól, hiszen sok játékmenet-elemen még dolgozniuk kell.
A megjelenés és a törlés között eltelt órák azonban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy több játékos is leszedje a bétát és nekivesse magát a galaxis megmentésének. A kaland azonban erősen hiányos még, hiszen a hangok sok helyen hiányoznak, és a textúrákon, valamint a mozgásokon is van még mit dolgozni, a szivárgás tehát nem tükrözi a végleges játékot, arra viszont elég volt, hogy megtudjuk: három beállítási mód közül választhatunk a kampány elindításakor.
Az Action Mode -- a nevéből fakadóan -- az akcióra koncentrál, s a háttérbe szorítja a történetet, mégpedig annyira, hogy a játék helyettünk válaszol a beszélgetések során. A Story Mode ennek pont az ellentettje, így az harc könnyebb lesz, és nagyobb szerepet kap a történet. Az RPG Mode pedig ennek a kettőnek a kombinációja.
A BioWare a hivatalos közleményében nyomatékosan felhívta arra a figyelmet, hogy a kiszivárgott béta még távol áll a március elején megjelenő teljes játéktól, hiszen sok játékmenet-elemen még dolgozniuk kell.
Amúgy, ha jól figyeltek a videóban akkor láthatjátok egy ablakos fiát, aki beépült az üvegbe! (05:20 percnél)
szerintem nem nagyon lesz 2nél több válasz lehetőség, vagy csak 1 azzal a különbséggel h nekünk kell rákattintani
>a játék helyettünk fog válaszolni a kérdésekre
Nem tudom, mit szarozik még az EA/Bioware - csináljanak már akciójátékot ebből a 4. részre véglegesen, ha lesz.
Amúgy az a vicc, hogy ez már tutira egy akció játék, csak beleraktak szerepjáték elemeket is. Az lenne még vitzes hogyha ez is vegyes érzelmeket(vagy rosszabbakat)váltana ki az emberekből, mint a Dragon age 2.
Nem tudom, hogy ezen sírni kéne vagy nevetni. De inkább csak szánom az egészet.
Ez a "véletlen kiszivárgás", meg eléggé marketing húzásnak tűnik.
Bár ez lassan sajnos már tényleg inkább a SZÉGYEN kategória.
Fostam be!
Íme a jövő! Szerepjáték hülyéknek, félhülyéknek, és értelmeseknek.