- Hatalmas siker a Kingdom Come: Deliverance
- A játék vezető producere szerint egy indie játék nehézségét hozzák
- De egy AAA kategóriás cím látványával
- Ugyanakkor azt kívánja, bárcsak több idejük lett volna a finomhangolásra
A Kingdom Come: Deliverance körülbelül két héttel ezelőtt jelent meg, és hamar az idei év egyik sikerjátékává nőtte ki magát. Bár sajnos eléggé bugosan jelent meg (emlékezzünk csak az első napon érkező 23 GB-os patch-re, vagy arra, hogy a kreatív igazgatónak még saját kedvenc hibája is volt), ez sem akadályozta meg a Warhorse középkori szerepjátékát, hogy már az első hónapban 1 millió példányban keljen el.
A program mögött álló producer most pedig a hivatalos fórumon elmondta, hogy a Kingdom Come: Deliverance valahol az indie és az AAA kategóriás játékok között található. Martin Klíma szerint a címük jóval kevésbé megbocsátó, mint például az Assassin’s Creed vagy a Shadow of War, sokkal inkább napjaink indie címeihez hasonlít ezen a téren. Ők megpróbálták összehozni napjaink két meghatározó trendjét: a Kingdom Come: Deliverance így a szívében indie játék lett, azonban látványával az AAA kategória képviselőit idézi már.
Ugyanakkor azt Klíma is elismerte, hogy azt kívánja, bár csak több idejük lett volna a jprogram finomhangolására.