Az The Elder Scrolls V: Skyrim hozta a sorozattól elvárható minőségét, sőt még túl is mutatott azon, ám bármennyire jól sikerült, magával ragadó játékról is legyen szó, ez sem maradt eltaposandó bogarak nélkül. Habár a hibák egy része vicces, vagy csak olyan apróságok, amik nem zavarják a játékélményt, akadnak olyan problémák is, amik játszhatatlanná teszik a programot (konzolon a textúrák, a mentések és a sebesség körül vannak komoly gondok), ezek orvoslását pedig már nagyon sürgetik a játékosok, mind a fórumokon, mind pedig a közösségi hálózatokon.
Pete Hines, a Bethesda alelnöke twitteren keresztül igyekezett megnyugtatni a játékosokat arról, hogy tisztában vannak a Skyrim hibáival, s már lázasan dolgoznak az első, multiplatform hibajavításon, ám türelemmel kell lennünk, hiszen nem tudnak olyan gyorsan dolgozni, mint ahogyan azt sokan elvárják. Pontos dátum tehát még nincs, de napokon belül biztosan letölthető lesz a tapasz. Addig is itt van pár viccesebb glitch:
A Skyrim egyébként eddig 50 tökéletes értékelést kapott, s a boltokba 7 millió példányt szállította ki a premier napjára. A becslések szerint ebből az első 48 órában 3,5 millió talált gazdára, ennek fényében pedig a Bethesda 450 millió dolláros bevételre számít.
Pete Hines, a Bethesda alelnöke twitteren keresztül igyekezett megnyugtatni a játékosokat arról, hogy tisztában vannak a Skyrim hibáival, s már lázasan dolgoznak az első, multiplatform hibajavításon, ám türelemmel kell lennünk, hiszen nem tudnak olyan gyorsan dolgozni, mint ahogyan azt sokan elvárják. Pontos dátum tehát még nincs, de napokon belül biztosan letölthető lesz a tapasz. Addig is itt van pár viccesebb glitch:
A Skyrim egyébként eddig 50 tökéletes értékelést kapott, s a boltokba 7 millió példányt szállította ki a premier napjára. A becslések szerint ebből az első 48 órában 3,5 millió talált gazdára, ennek fényében pedig a Bethesda 450 millió dolláros bevételre számít.