Az, hogy Peter Molyneux zseniális tervező, soha nem volt kérdés, csodás játékokkal ajándékozott meg minket az elmúlt évtizedek alatt. Sajnos azonban a jó öreg Peter túl nagyokat szokott álmodni, az álmokat megosztja a publikummal, aztán amikor azokból nem lesz semmi, kétségbeesetten próbál magyarázkodni.
Legújabb projektje, a Godus is ezer sebből vérzik, hiszen a játékban még alig van valami a sikeres Kickstarter-gyűjtésen tett ígéretekből – és ha a támogatók idegesek emiatt, mit szóljon szegény Bryan Henderson, aki megnyerte a Curiosityt, és azóta vár a pénzére, meg arra, hogy isten lehessen... Úgy tűnik, Molyneux is belátta, hogy egy fenékkel nem ülhet meg két lovat, és leszerződtette a stúdió élére az iparban két évtizednyi tapasztalattal bíró Simon Phillipst, aki, ahogy az a Eurogamer igencsak hosszú interjújából kiderül, igencsak kemény és őszinte szavakkal tette helyre a tervezőt:
„Minden, amit elbénáztál, elég könnyen helyrehozható, és meg is kell tenni. Igen, elcseszted, és rég meg kellett volna ezeket már csinálni, de megoldjuk. Vissza kell menned játékokat tervezni. Ne próbálj meg mindent egyedül csinálni. Ne próbáld meg összeragasztgatni a dolgokat, mert csak megint szétesik az egész. Játékokat kell csinálnod. Ez az, amit élvezel.”
Phillips szerint az, hogy a Curiosity győztesének osztalékot fizetnek a Godus bevételeiből, zseniális ötlet, ám soha nem jutott túl ezen a ponton. „Peter már rajta volt a dolgon, próbálta kitalálni, hogy legyen, és közben senki nem csinált semmit. Alapvetően egyszerű a dolog de senki nem volt a stúdióban, aki megcsinálja. Ez egy erősen játéktervezés-centrikus stúdió, amely nincs arra strukturálva, hogy ilyenfajta dolgokat elintézzen.”
A 22 Cans természetesen szeretné befejezni a játékot és a Godust, ám nem tudni, mikorra épülhetnek be a hiányzó elemek, mint multiplayer és a csata, de Phillips szerint évekre való fejlesztés van hátra. Az új vezér kapcsolatba lépett az említett Bryan Hendersonnal, ám a dolog jóval komplikáltabb, hiszen az, amit beígértek neki, még csak nem is létezik. „Nem tudjuk mi alapján kiszámolni a díjat. Nem mondhatjuk, hogy tegyünk félre napi egy vagy tíz fontot Bryannak, mert nincs semmiféle financiális koncepció a mögött, hogy mi ez a God of Gods dolog. (...) Nem mondom, hogy ötletünk sincs rá, de nem akarom kivásárolni Bryant, nem akarok odamenni, hogy nagyon sajnáljuk, fogd, ez a tiéd.”
Phillips láthatóan mindent megpróbál, hogy helyrehozza a dolgokat és a stúdió renoméját, de nagyobb a katyvasz, mint gondolta. Első teendőként a csata beépítését jelölte meg, amely talán már nyár végére megtörténhet. Utána pedig beszélni kell a játékosokkal, tisztázni a helyzetet, ám nem ígérgetni felelőtlenül határidőket. A legnagyobb kihívás, hogy a közösséggel elhitessék, a dolgok elindultak a jó irányba, ennek első lépéseként már kiadtak egy közleményt is, afféle szándéknyilatkozatot. Hogy aztán Molyneux elefántoskodása a porcelánboltban mekkora kárt okozott, ezután derül csak ki. De legalább van valaki a fedélzeten, aki szemmel láthatólag ért ahhoz, amit csinál, és már ez is előrelépés...
Tartalmazott már egy grafikai elemekkel ellátott , jól felépített "demót" amiben harc és multi is volt.
Ehez képest a GODUS 2015 ben se harcot, se multit, se egy épkézláb elemet nem tartalamaz jelenleg ami miatt ÉRDEMES lenne megvenni, és vagy elindítani.
Ezzel az a gond hogy amikor megvettem, ezek az elemek benne voltak, ekkor a továbbfejlesztésére ADTAM pénzt.
Ehelyett kivették , átalakították, és az egészet egy tök unalmas katyvasszá alakították.
Rendben, mondjuk azt hogy ez egy ALFA. De, és akkor még finom voltam , de akkor miért kellett az egészet újra írni??? Úgy hogy a grafika 100% ban ugyan az. Most az hogy nem fehér ember hanem néger ugrál, hát...nagy fejlesztés.... Most kb ott tartunk mint annó a ALIEN játékkal. Leadtak egy DEMO-t hogy ilyen lesz és MARHÁRA nem olyan lett.. Ebbe kiadók buktak bele nem kevés pénzt.
Itt most lehet azt mondani hogy na de hát ezt meg ezt igértük és ez meg is fog valósulni. De nem valósult meg az előírtakra, vissza a pénzt mindenkinek, Molyneuxt meg dugjuk börtönbe lopásért...
Mondom mindezt 197 óra játékkal és kb 40 hibajelentéssel magammögött... én fizetek hogy tesztelhessek egy szrt... ennél nagyobb hülyeséget én se csinálhattam volna.
ha belegondolok, hányszor volt az, hogy majdnem megvettem, merthogy most már úgyis hamarosan rendbehozzák... nem tettem, nem tették.