...amely azóta ugye szépen fel is lett ravatalozva, amikor a Square, európai terjeszkedésének sarokköveként, bezsákolta az egykor szebb napokat látott kiadót, aztán nemrég el is lett földelve, legalábbis nominálisan, hiszen a legutóbbi hírünk az volt róluk, hogy többé nem találkozunk az Eidos címkével a játékok, például a Kane and Lynch 2 dobozán.
Igen, Kane and Lynch 2, bár azt már a fejlesztés későbbi szakaszában tudtuk, hogy az IO gárdája eleve franchise-ban gondolkodott, és aztán a játékot végigjátszva ezt már biztosan ki is jelenthettük, hiszen tipikus cliffhanger a sztori vége, akármelyik befejezést is választjuk — csak ugye a negatív fogadtatás és az Eidos további sorsa miatt eléggé kérdésessé vált, hogy valaha elkészül-e...
Nos, az első biztató jel befutott, hiszen az Eidos egy hete, július 8-án bejegyeztette a Kane & Lynch 2: Dog Days márkanevet (amiről nekem rögtön egyik kedvenc mozim, a Sidney Lumet rendezte Dog Day Afternoon ugrott be, Al Pacinóval a főszerepben — talán nem véletlenül, hiszen az első rész is tele volt jó pár filmes utalással), a videojáték kategória alatt. Miután már készül a mozifilm az első részből, az nyilván megfelelő publicitást fog hozni a franchise számára — már csak elég időt kell hagyni a fejlesztőknek ahhoz, hogy normálisan összehozhassák a cuccot. Bízzunk benne, hogy az új gazda, a Square, a japán alaposság jegyében fogja kezelni a dolgot, és akkor reménykedhetünk egy remek, az előd foltjait lepucoló folytatásban.
(A képek természetesen az első részből származnak.)
Igen, Kane and Lynch 2, bár azt már a fejlesztés későbbi szakaszában tudtuk, hogy az IO gárdája eleve franchise-ban gondolkodott, és aztán a játékot végigjátszva ezt már biztosan ki is jelenthettük, hiszen tipikus cliffhanger a sztori vége, akármelyik befejezést is választjuk — csak ugye a negatív fogadtatás és az Eidos további sorsa miatt eléggé kérdésessé vált, hogy valaha elkészül-e...
Nos, az első biztató jel befutott, hiszen az Eidos egy hete, július 8-án bejegyeztette a Kane & Lynch 2: Dog Days márkanevet (amiről nekem rögtön egyik kedvenc mozim, a Sidney Lumet rendezte Dog Day Afternoon ugrott be, Al Pacinóval a főszerepben — talán nem véletlenül, hiszen az első rész is tele volt jó pár filmes utalással), a videojáték kategória alatt. Miután már készül a mozifilm az első részből, az nyilván megfelelő publicitást fog hozni a franchise számára — már csak elég időt kell hagyni a fejlesztőknek ahhoz, hogy normálisan összehozhassák a cuccot. Bízzunk benne, hogy az új gazda, a Square, a japán alaposság jegyében fogja kezelni a dolgot, és akkor reménykedhetünk egy remek, az előd foltjait lepucoló folytatásban.
(A képek természetesen az első részből származnak.)
]{redenc-nek igaza van egy hatalmas bughalmaz volt, és tovább had ne soroljam a hibáit. Anál már csak jobbat lehet csinálni, ugy hogy hajrá nekik. Csak ne kapkodják el.
A hirhez: felköthetik az IO-nál a nadrágot, tapasztalataim alapján a japán kiadók elég keményen nyomják
Amúgy én bízok a második részben. Azért nem volt az egy annyira katasztrófa, de örülnénk, ha legalább kétszer olyan jó lenne a játékmenet, és a fontos dolgot, a történetet sem hanyagolják el. Csak könyörgöm, az esőerdőt ne erőltessék!
Akinek kimaradt volna az 1, vagy még nem ismerik, annak találtam bemutatót:
http://www.indavideo.hu/video/Kane_and_Lynch_Jatekteszt
Miért lett lehúzva? A kedvenc szórakozásom az volt, amikor a pálya szélén álló ellenséges bábukat lövöldöztem, mert ugye azok addig nem éltek, míg át nem mentél a "láthatatlan kapcsolón". Az élettelen tereptárgyakról, a grafikai hibákról (a villogó textúráktól a falon áteső testekig), a szájmozgás hiányáról (az a sok hasbeszélő...) már nem is beszélek, na meg a szinte teljesen használhatatlan csapatmozgatásról vagy fedezékrendszerről.
Plusz azért számomra egy olyan akciójáték, ahol simán megtanulhatod a pályát, mert minden szkriptelt, és mindig minden ugyanúgy történik, eléggé bicegős...
Ja, és akkor még ott az osztott képernyős kooperatív mód. Jó móka, nem mondom, de könyörgöm, 2007 végén, amikor már mindenki az online coopot látta sz egyik szent grálnak, és amikor amúgy a játékban van egy tényleg jó multis mód is?
A Kane and Lynch szerintem a kihagyott lehetőségek tárháza. Minden elemén látszik, hogy mennyi potenciál volt benne, ha hagyják a srácokat dolgozni. Csak az idióta Eidos ki akarta dobni karácsonyra, hogy azzal majd (ahogy Matthawk írta) szembemegy az Activisionnnel (CoD4), a Microsofttal (GoW PC) meg az EA-vel (Crysis). Egy normális kiadó látta volna, hogy ezek ellen esélye sincs, és elhalasztja 2008 tavaszára, akkor simán akkorát kaszálnak vele, hogy az már fáj...
Persze így is fájt, csak ellenkező előjellel. Sajnos.
"Rosszkor és rossz időben jött ki..." Na ez így igaz, sajnos ez ez lett a veszte. Pedig szerintem is jó kis játék volt, nem is értem, miért lett ennyire lehúzva... Mondták, hogy bugos is, nos én egy buggal sem találkoztam. Félkésznek se nevezném, inkább úgy mondanám, hogy volt még benne fantázia, amit nem használtak ki (na majd a 2. részben).
Vaz nemá gandalfff ide is eltalált, nem elég h a GSO-n mindenki agyára mész