Kicsivel több mint egy éve indult a szemünk láttára elkészült Minecraft, a játék pedig összesen 80 millió dollárt hozott a fejlesztők számára, s noha ez az összeg még adózás előtti eredmény, így sem kis summáról beszélünk -- és ez még csak a kezdet.
A Mojangtól Carl Manneh elárulta a The Financial Timesnak, hogy több hollywoodi stúdió is megkereste már őket egy tévésorozat ügyében, s ha a tervek jók, illetve a megfelelő embereket állítják rá a munkára, még lehet is valami a dologból, de jelenleg az idejük nagy részét a játékfejlesztés és az üzlet felvirágoztatása köti le. Az utóbbihoz egyébként nagyban hozzájárul majd a májusban Xboxra is megjelenő Minecraft, amit ugyan nem a svéd stúdió fejlesztett, de a 20 dolláros vételárból megkapják majd a jussukat.
A Mojangtól Carl Manneh elárulta a The Financial Timesnak, hogy több hollywoodi stúdió is megkereste már őket egy tévésorozat ügyében, s ha a tervek jók, illetve a megfelelő embereket állítják rá a munkára, még lehet is valami a dologból, de jelenleg az idejük nagy részét a játékfejlesztés és az üzlet felvirágoztatása köti le. Az utóbbihoz egyébként nagyban hozzájárul majd a májusban Xboxra is megjelenő Minecraft, amit ugyan nem a svéd stúdió fejlesztett, de a 20 dolláros vételárból megkapják majd a jussukat.
„Több befolyásos hollywoodi stúdió keresett meg minket azzal, hogy készítenének egy tévésorozatot…és talán bele is egyezünk. Nehéz, mikor semmit sem ért az ember az adott projekthez, miközben ötletekkel bombázzák. Jelenleg a játékfejlesztésre és üzleti terjeszkedésre kell koncentrálunk, de ha összejön a megfelelő ötlet, és lesznek olyan emberek, akikkel szívesen dolgoznánk, miért is mondanánk nemet?” -- Carl Manneh
Egyébként én meg egy Lost + Matrix-szerű valamit tudok elképzelni belőle. Egy ember felébred egy szigeten, nem tudja, hogy került oda. Túl kell élnie, mert éjjel megjelennek a szörnyek. Lennének társai is idővel. Aztán mondjuk a 6. évadban kiderülne, hogy ez az egész csak egy virtuális világ, és a 7. évadban megpróbálnának kitörni belőle.
Értelmét nem látom. Nem vagyok kíváncsi rá nagyon...
Már csak azért is járnánk jobban, mert a videójátékok megfilmesítése általában elég silány eredményű.