Az 8Monkey Labs első játékával elég kemény fába vágta a fejszéjét, de a visszajelzések alapján úgy tűnik, nem sikerült rosszul. A demóban két pályát próbálhatunk ki, a Little Bighorn és az Antietam melletti csatározásokban kell helytállnunk. Megtapasztalhatjuk, milyen az, mikor rengeteg ellenféllel harcolva kell teljesítenünk a feladatunkat. Hogy némileg könnyebb legyen a dolgunk, alkalmunk lesz futurisztikus, de az adott kornál biztosan fejlettebb fegyvereket is bevetni. A grafika nem veszi fel a versenyt napjaink legjobbjaival, de azért kielégítő látványt biztosít a játékmenethez. A mérete is barátságos, próbáljátok ki ti is! A teljes játék megjelenésére sem kell sokat várni, mert amennyiben nem lesz késés, szeptember 8-án már elérhető lesz a boltokban.
Amennyiben a fenti kedvcsináló kevés lenne, összefoglalom, mit írtak világszerte azok az emberek a demóról, akik már kipróbálták. Nos, a többségnek tetszik, véleményük szerint élvezetes FPS, érdekes ötletből. De néhányan panaszkodnak a konzolos utánérzésre, köszönhetően egyrészt a nem épp PC-re tervezett FOV-nek (látószögnek). Az irányítással sem elégedett mindenki, és az MI-ben is találtak hibát. Viszont még a kisebb-nagyobb problémák (ízlés szerint értendő, kinek melyik mekkora) ellenére is a hozzászólók java ajánlja a játékot, legalábbis nem írják le. Ami hiba is lenne, hiszen még körülbelül 2-3 hét van a fejlesztés befejezéséig, annyi idő pedig elég lehet arra, hogy a reakciók alapján javítsanak a végleges verzión, a játékosok igényeinek megfelelően.
Amennyiben a fenti kedvcsináló kevés lenne, összefoglalom, mit írtak világszerte azok az emberek a demóról, akik már kipróbálták. Nos, a többségnek tetszik, véleményük szerint élvezetes FPS, érdekes ötletből. De néhányan panaszkodnak a konzolos utánérzésre, köszönhetően egyrészt a nem épp PC-re tervezett FOV-nek (látószögnek). Az irányítással sem elégedett mindenki, és az MI-ben is találtak hibát. Viszont még a kisebb-nagyobb problémák (ízlés szerint értendő, kinek melyik mekkora) ellenére is a hozzászólók java ajánlja a játékot, legalábbis nem írják le. Ami hiba is lenne, hiszen még körülbelül 2-3 hét van a fejlesztés befejezéséig, annyi idő pedig elég lehet arra, hogy a reakciók alapján javítsanak a végleges verzión, a játékosok igényeinek megfelelően.
de teccik az otlet nem lehet rossz.
A fejlesztők fórumán egyébként az egyik játékos elhintette, hogy a demó fájljai között megtalálta a teljes játék pályalistáját is, az alapján egy cirka 6-8 órás progira kell készülni.
Ott nem hangzott rosszul ez az egész történet,hát majd most kiderül Demo-ból hogy milyen is valójában! Köszi a Demo-t PGO.