Nem ritka az a jelenség, hogy egy játék a fejlesztése során kisebb-nagyobb mértékben stílust vált, annak érdekében, hogy a végeredmény a lehető legjobb legyen. Ezek a változások azonban nem minden esetben kerülnek a nyilvánosság elé, főleg ha egy nagy kaliberű játékról van szó, így nagy szerencse, hogy a Kotakunak sikerült megszereznie 16 játékképet a Diablo 3 korai verziójából.
A Diablo 3 fejlesztését annak idején Blizzard North csapata kezdte el, akiknek az volt a céljuk, hogy a külsőségek tekintetében a második részhez közelálló játékot hozzanak össze, mely a kiszivárgott képek alapján -- a korábbi pletykáknak megfelelően -- a Mennyországban játszódott volna a megszokott karakterkasztok bevonásával. Ebből a játékból azonban sajnos/szerencsére nem lett semmi, hiszen 2005-ben ebben a formájában leállították a fejlesztést, majd rövidesen a Blizzard Northot be is zárták. A Diablo 3 fejlesztését a főcsapat vette át, akik teljesen átdolgozták a játék kinézetét élénkebb, teltebb színeket használva, ami kezdetben nagy felhördülést eredményezett a rajongók körében, de mostanra már lenyugodtak a kedélyek.
A Diablo 3 fejlesztését annak idején Blizzard North csapata kezdte el, akiknek az volt a céljuk, hogy a külsőségek tekintetében a második részhez közelálló játékot hozzanak össze, mely a kiszivárgott képek alapján -- a korábbi pletykáknak megfelelően -- a Mennyországban játszódott volna a megszokott karakterkasztok bevonásával. Ebből a játékból azonban sajnos/szerencsére nem lett semmi, hiszen 2005-ben ebben a formájában leállították a fejlesztést, majd rövidesen a Blizzard Northot be is zárták. A Diablo 3 fejlesztését a főcsapat vette át, akik teljesen átdolgozták a játék kinézetét élénkebb, teltebb színeket használva, ami kezdetben nagy felhördülést eredményezett a rajongók körében, de mostanra már lenyugodtak a kedélyek.
De nem tom miért mindenki a grafikát nézi!!!!
Kit érdekel a grafika, amikor a játékélmény NULLA!!!
Csak szerintem a Diablo II-höz képest minimális a látványbeli különbség!!
Egyébként most hogy megint nézegettem a képeket egy másik játék is eszembejutott, mégpedig a rácsos kapu mögött felfelé tartó lépcsőről és amilyen szögből látjuk! (Prince of Persia? a legelső részre gondolok az őskorból, még mielőtt valaki a 3d-s "új" játékokra gondolna)
Üdv.
azért amit mondtál az pont fordítva van, nem a diablo hajaz a torchlighra hanem a torchligh-t a diablora, alapból azok csinálták a torchligh-t akik dolgoztak a d3-on de aztán ott hagyták a blizzt
Arra nem gondoltál, hogy esetleg a kamera forgatható lett volna már e verzióban is? A Titan Questben is lehetett zoomolni egészen játszhatatlan perspektíváig, nyilvánvalóan ez sem a fix kameranézetet tükrözi, amiről te írsz.
De nem ilyen lesz, és amit eddig láttunk belőle az alapján remek lesz!
Amúgy lehet, játékmenetében sokkal jobb lett volna így. De reménykedek benne, hogy így minden tekintetben rendben lesz, mert a BN technikailag tuti elkúrta volna, mint ahogy az 1-2-t is.
Mellesleg mindezt leszámítva szerintem egészen stílusos volt ez a 2005-ös verzió, én szívesen játszottam volna ilyen kivitelezésben is. De tényleg bízok benne, hogy ez a mostani majd egetrengetően jó lesz.
és hogy jutott egyáltalán valakinek eszébe e mennyország?