Vannak a nehéz játékok (pl. Elden Ring, Dark Souls, Super Meat Boy), és van a Getting Over It, ami 2017. október 6-án jelent meg, és letarolta a játékvilágot. Elméletben nem volt túl bonyolult: egy üstben ülő karaktert kellett feljuttatni a hegy tetejére, egy kalapács segítségével. Na de a gyakorlatban... Maradjunk annyiban, hogy az emberiség az idegesség új szintjét fedezte fel akkoriban, köszönhetően Bennett Foddy-nak, a játékot kiötlő és megvalósító fejlesztőnek.
Gyors előretekerés, 2024. március 6.: megjelenik A Difficult Game About Climbing című újabb "rage-game", ami akaratlanul is a Getting Over It-et juttatja eszünkbe, nem véletlenül. Az elmélet ismét egyszerű: mászni kell, és nem szabad leesni. Na de a gyakorlat... A Twitch népe persze egyből felkapta, mi pedig azóta is PTSD-ben szenvedünk, hogy kipróbáltuk. Ezúttal egy kanadai fejlesztő, Pontus Albrecht, alias Pontypants tehet a dologról, aki egy remek videóban mutatja be az idegörlő vackának A Difficult Game About Climbing készítésének folyamatát:
A játék az értékelések alapján jelenleg a Nagyon pozitív kategóriában kapaszkodik a Steamen, csak aztán nehogy lepottyanjon onnan. Ahogy a vércukrunk is, egy-két elhibázott játékbeli mozdulat után...