Habár a világbajnokság tiszteletére elkészített FIFA World Cup South Africából a PC-s játékosok kimaradtak, az idén érkező FIFA 11 kárpótolja majd őket ezen hiányosságért. Elsősorban a konzolos verziókban már kipróbált grafikusmotor átültetésének örülhetünk, ám szerencsére nem csak a kinézet, hanem a játékmenet is fejlődött, melynek köszönhetően ismét egy kicsit közelebb kerültünk a valósághoz.
A fejlesztők az összetettebb és több lehetőséget biztosító passzjáték (Pro Passing) mellett leginkább a játékosok pályán mutatott stílusára koncentráltak, és nem is aprózták el a dolgot. A cégnek dolgozó 1700 (!) edző által begyűjtött adat segítségével a világsztár focisták viselkedését 36 tényező és 57 egyéb tulajdonság alapján modellezték le (Personality+), valamint mindenki a valódi állapotot tükröző testalkatot kapott, így a pályán könnyedén megkülönböztethető lesz egy-egy játékos. A sajtóközlemény szerint Kakától tiszta, ügyes passzokat, Iniestától gyors fordulókat és szép cseleket, Rooney-tól kemény védelmet és pontos távoli lövéseket, Petr Cechtől pedig látványos vetődéseket várhatunk.
Az idén ősszel PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra, Wii-re, PC-re, PlayStation 2-re, Nintendo DS-re, PSP-re, és mobiltelefonokra megjelenő játékban továbbá finomítottak a 360 fokos cselrendszeren és a mesterséges intelligencián (főleg a kapusokat érintően), valamint a grafika egy fokkal szebb lett. Az igazán érdekes -- és szerintem még a Personality+-t is lepipáló -- újítás azonban a create-a-chant funkció, mellyel egyedei szurkolói dalokat rögzíthetünk, hogy aztán a meccsek közben több ezer szurkoló előadásában hallhassuk viszont a művünket.
A fejlesztők az összetettebb és több lehetőséget biztosító passzjáték (Pro Passing) mellett leginkább a játékosok pályán mutatott stílusára koncentráltak, és nem is aprózták el a dolgot. A cégnek dolgozó 1700 (!) edző által begyűjtött adat segítségével a világsztár focisták viselkedését 36 tényező és 57 egyéb tulajdonság alapján modellezték le (Personality+), valamint mindenki a valódi állapotot tükröző testalkatot kapott, így a pályán könnyedén megkülönböztethető lesz egy-egy játékos. A sajtóközlemény szerint Kakától tiszta, ügyes passzokat, Iniestától gyors fordulókat és szép cseleket, Rooney-tól kemény védelmet és pontos távoli lövéseket, Petr Cechtől pedig látványos vetődéseket várhatunk.
Az idén ősszel PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra, Wii-re, PC-re, PlayStation 2-re, Nintendo DS-re, PSP-re, és mobiltelefonokra megjelenő játékban továbbá finomítottak a 360 fokos cselrendszeren és a mesterséges intelligencián (főleg a kapusokat érintően), valamint a grafika egy fokkal szebb lett. Az igazán érdekes -- és szerintem még a Personality+-t is lepipáló -- újítás azonban a create-a-chant funkció, mellyel egyedei szurkolói dalokat rögzíthetünk, hogy aztán a meccsek közben több ezer szurkoló előadásában hallhassuk viszont a művünket.
De a véleményem továbbra is marad,miszerint pc-n semmit nem kapsz abból,amit a konzolosok kapnak majd..
Gondolom ezek PC-s képek,mert ennél a FIFA 10 x360-on már jóval szebb volt,úgyhogy nagyon úgy néz ki,hogy az eddig is jelentős hd-konzol kontra pc különbségek most is megmaradnak majd...