Hermen Hulst, a Guerrilla Games vezérigazgatója mesélt arról a Gamesradar+ magazinnak, hogy mennyire nehéz a dolguk vadonatúj játékukkal, a Horizon: Zero Dawnnal. „Mindaz, amin itt dolgozunk, teljesen új a stúdió számára. Új IP, új műfaj, nyitott világ… Másfél mérföldre rugaszkodtuk el a komfortzónánktól.”
Elmondása szerint korábban úgy hitte, a Killzone: Shadow Fallnál nem lesz nehezebb munkájuk, de most már belátja, tévedett, mert a Horizon: Zero Dawn mindent túlszárnyal. Mégis, üdítőnek találja a játék nyújtotta frissességet és azt is, hogy a fejlesztőcsapat teljes szívvel támogatja. Szerinte fontosabb a program sikerre vitele, mint az, hogy a komfortzóna elhagyásán aggódjanak.
A Gamesradar+ megérdeklődte, mik a terveik a jövőben, lesz-e újabb Kilzone a Horizon után. „Imádjuk azt a franchise-t, de korai lenne még a jövőbeli projektekről beszélni. Egyelőre éppen elég kihívást jelent ezt a munkát összehozni. Hogy mi lesz utána? Arról majd beszélgessünk később” – zárta ezzel az interjút Hulst.