• A Hitman külön kezeli az offline és az online mentéseket
  • Ezt az IO-Interactive jelenleg nem akarja megváltoztatni
  • Offline módban az online tartalmakat nem kapjuk meg
  • Így például az előrehaladásunkat sem számolja el rendesen a program

Ha egy kicsit utána olvasunk az általános vélekedésnek az új Hitmannel kapcsolatban (pontosabban szólva, az új Hitman első egyötödével kapcsolatban), akkor az fog szemet szúrni, hogy a játékosok három dologra panaszkodnak joggal: az online DRM, az epizodikusság és a mentési rendszer.

Utóbbi „érdekessége”, hogy a játék külön kezeli az online és az offline mentést. Ha éppen a Hitman nem tud felkapcsolódni a Square szervereire, vagy megszakadna a kapcsolata, akkor a merevlemezre ment. Ha online a státusza, akkor a Square szervereire. Ezt összehangolni szinte képtelenség, játék közben viszont sokat szívhatunk vele. Elég csak azt elképzelni, ha offline halunk meg, de az utolsó mentésünk a merevlemezen egy napos.

Nos, sokan imádkoztak azért, hogy az IO-Interactive ezt megváltoztassa, de az utolsó nyilatkozatuk alapján hiába:

„Amikor bejelentettük a Hitmant, elmagyaráztuk a rajongóknak és a játékosoknak, hogyan csinálunk meg egy működő játékot. Ez az orgyilkosok egy fejlődő, élő világ, ami két új helyszín bemutatása között a közösséggel együtt nő a gyakori tartalmi frissítéseknek hála. Ezek az új élő tartalmak új sima és kiterjesztett megbízásokat, új nehezen elkapható célpontokat és további kihívásokat hoznak. Lehetséges, hogy élvezzük a helyszíneket offline is, de annak érdekében, hogy biztosíthassuk a játékosok előrehaladását az aktuális tartalmakban és naprakészen tartsuk őket, az online és offline mentéseknek el kell különülniük.”

Hadd fordítsam le: akár a Square, akár a szolgáltatód, akár a netkábelt rágcsáló macskád/kutyád jóvoltából megszakad a kapcsolat, fújhatsz minden online tartalmat, beleértve a mentéseidet is. De azért örülhetünk, hogy lehet offline játszani.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!