Bár a Hitman pofátlan üzleti modelljét remekül ellensúlyozza, hogy egy rendkívül szórakoztató, jó játék, amiben élvezet gyilkolászni. Oké, azon lehetne vitatkozni, milyen játék az, ahol a kreativitásunkat emberölésre használhatjuk fel, de legalább nem céltalan öldöklésről van szó (bár abba is elmerülhetünk, de az a saját döntésünk), és gonoszokat öldökölhetünk. Muhahahaaa…

Viccet félretéve, a Hitmannel jól el lehet ütni az időt. Egy év alatt pedig alaposan el is ütöttük, mert az IO Interactive gondoskodott arról, hogy még azután se hagyjuk ott a programot, hogy a sztori végére értünk. Bár hagyományos multiplayer nincsen benne, rengeteg közösségi elemmel bír, ami nagyban hozzájárul az idéntől már dobozosan is elérhető első szezon sikeréhez.

Ahogy a lenti infogafikából kiderül, a hét helyszínnel (a tréningpályát is beleszámolva) és három bónusz misszióval bíró játék mellé 44 Escalation Contract és egy ünnepi bónuszmisszió járt, és immár elérhető a 22. Elusive Target is (őt 17-ig van időtök becserkészni). 70 millió kihívást teljesítettünk, de csak a játékosok 2%-a ölte meg Ken Morgant kókusszal. Érdekes tény, hogy a játék dialógusai több szót tartalmaznak, mint a Gyűrűk Ura könyvtrilógia.

Az Elusive Targtek közül a tizenkilencedikre, a Blackmailerre vadásztak a legtöbben, és a tizenegyedik, a Fixer volt a legnehezebben leölhető – őt mindössze a próbálkozók 23%-a tudta likvidálni. A célpontok kiiktatásához amúgy a játék már 100-nál több fegyvert és 110 különféle ruhát kínál fel.

hitman-year-one-infographic.jpg