Az egész a múlt héten kezdődött, mikor a Faircount Media Group egy érdekes reklámot helyezett el a Sundance filmfesztivál egyik katalógusában. A hirdetésben egy a Hitman-játékokban gyakorta feltűnő cég fánkjait vehettük szemügyre, ráadásul a doboz vonalkódja a 47-es számmal végződött, ennyi pedig pontosan elég volt ahhoz, hogy a rajongók vérszemet kapjanak, és komoly nyomozásba kezdjenek.
Első körben rögtön fel is vették a kapcsolatot a reklámért felelős Faircount Media Grouppal, akiktől a „Jó úton jártok!” üzenet mellett az alábbi pár fénykép érkezett, ezeken a játék forgatókönyve, a kanadai CN Towerre, a világ legmagasabb szabadon álló tornyára vonatkozó utalások, és egy pár bőrkesztyű látható.
Ezek után még további két kép futott be, melyeken minden kétséget kizáróan a híres 47-es ügynök látható, akit -- a vonalkódok kombinálgatása alapján -- legközelebb az E3-on fogunk látni, ahol az IO Interactive végre hivatalosan is leleplezi a sorozat következő játékát.
Első körben rögtön fel is vették a kapcsolatot a reklámért felelős Faircount Media Grouppal, akiktől a „Jó úton jártok!” üzenet mellett az alábbi pár fénykép érkezett, ezeken a játék forgatókönyve, a kanadai CN Towerre, a világ legmagasabb szabadon álló tornyára vonatkozó utalások, és egy pár bőrkesztyű látható.
Ezek után még további két kép futott be, melyeken minden kétséget kizáróan a híres 47-es ügynök látható, akit -- a vonalkódok kombinálgatása alapján -- legközelebb az E3-on fogunk látni, ahol az IO Interactive végre hivatalosan is leleplezi a sorozat következő játékát.