Obo kolléga már összefoglalta az EA első negyedéves üzleti jelentését, és bár ott is kitért rá, gondoltuk, hogy külön hírt is megér a bejelentés, mely szerint az EA előfizetéses szolgáltatása, a Battlefield 3 Premium mindössze két hónap alatt 1,3 millió vásárlóra tett szert. A dologban rejlő lehetőségek még sosem csillantak meg ilyen fényesen, így lehetséges, hogy a teljes játékok áráért előre megvehető DLC-pakkok a jövőben trenddé avanzsálhatnak.
Június 30-án, cirka két héttel a Premium kiadása után már 800 ezerre rúgott az előfizetők száma. Akkor a kiadó úgy nyilatkozott, hogy ez mind szép és jó, de nem akarnak előre inni a medve bőrére. Bár a növekedés mértéke az első két hetet követően látványosan alábbhagyott, az 1,3 milliós szám így is bőven elég hozzá, hogy a kiadó egyre több játék esetében fontolja meg a Premium rendszer bevezetését.
A képek a szeptemberben megjelenő Armored Kill DLC-ből származnak, melyet a Premiumot vett BF3 játékosok ingyen tölthetnek le.
Június 30-án, cirka két héttel a Premium kiadása után már 800 ezerre rúgott az előfizetők száma. Akkor a kiadó úgy nyilatkozott, hogy ez mind szép és jó, de nem akarnak előre inni a medve bőrére. Bár a növekedés mértéke az első két hetet követően látványosan alábbhagyott, az 1,3 milliós szám így is bőven elég hozzá, hogy a kiadó egyre több játék esetében fontolja meg a Premium rendszer bevezetését.
A képek a szeptemberben megjelenő Armored Kill DLC-ből származnak, melyet a Premiumot vett BF3 játékosok ingyen tölthetnek le.