• Hamarosan bármilyen videóhoz csatolhat reklámot a YouTube
  • A változások első körben az amerikai csatornákon lépnek érvénybe

Az elmúlt egy-két évben rohamosan megnőtt a hirdetések mennyisége a YouTube-on, a videómegosztó pedig most még tovább megy, nemrég ugyanis frissítették a felhasználási feltételeket, melynek értelmében mostantól nemcsak a YouTube Parter videók, hanem bármilyen tartalom alatt jöhetnek szembe reklámok.

hamarosan-meg-tobb-reklam-lesz-a-youtube-on.jpg

Ez nemcsak a mezei felhasználóknak rossz hír, akik így még több hirdetéssel fognak találkozni, hanem maguknak a tartalomgyártóknak is, hiszen a partnerprogram résztvevőiknek eddig lehetőségük volt eldönteni, hogy akarják-e bombázni reklámokkal a nézőiket, vagy sem. Ez a döntési lehetőség azonban megszűnik az említett módosítással.

A változások első körben az amerikai csatornákon lépnek érvénybe, a világ többi táján pedig 2021 közepén fognak módosulni a feltételek.