- Hamarosan bármilyen videóhoz csatolhat reklámot a YouTube
- A változások első körben az amerikai csatornákon lépnek érvénybe
Az elmúlt egy-két évben rohamosan megnőtt a hirdetések mennyisége a YouTube-on, a videómegosztó pedig most még tovább megy, nemrég ugyanis frissítették a felhasználási feltételeket, melynek értelmében mostantól nemcsak a YouTube Parter videók, hanem bármilyen tartalom alatt jöhetnek szembe reklámok.
Ez nemcsak a mezei felhasználóknak rossz hír, akik így még több hirdetéssel fognak találkozni, hanem maguknak a tartalomgyártóknak is, hiszen a partnerprogram résztvevőiknek eddig lehetőségük volt eldönteni, hogy akarják-e bombázni reklámokkal a nézőiket, vagy sem. Ez a döntési lehetőség azonban megszűnik az említett módosítással.
A változások első körben az amerikai csatornákon lépnek érvénybe, a világ többi táján pedig 2021 közepén fognak módosulni a feltételek.