Emlékeztek még az Old-Shcool Role Playing Game Kickstarter-projektre, mely mögött olyan legendák álltak, mint John Romero, Tom Hall, vagy épp Brenda Brathwaite? Nos, az idő közben Shaker névre átkeresztelt, és egy helyett mindjárt kettővé vált játék nincs többé, készítői még a fejlesztés megkezdése előtt törölték.
A legújabb frissítés szerint a nemzetközi visszhang nem volt valami jó, és bár a csapat állítja, hogy el tudta volna vinni a játékot a hátán, sőt, még a kellő összeget is beszedték volna (ez mondjuk nehezen hihető, mert a kért egymillió dollárnak alig a negyede jött össze eddig), a papíron jónak hangzó ötletek még nem voltak elég kiforrottak, hülyét pedig nem akarnak csinálni belőlünk. Így hát elnézésünket kérik, de ígérik, hogy nemsokára valami sokkal nagyobb dologgal térnek vissza.
Bár nem szokásunk különösebben személyes megjegyzésekkel tarkítani a híreket, most mégis ezt fogom tenni: ez a gyűjtés kezdettől fogva bűzlött, és ez lejött mind a sajtónak, mind a rajongóknak. Romeróéknak meg kellene tanulni végre, hogy pár jól csengő fejlesztő neve még nem garancia arra, hogy az emberek ráharapnak az ötleteikre -- főleg akkor nem, ha a csapat tagjai évek óta semmit sem csináltak pár mobilos és facebookos játékon kívül. Rosszmájú lennék?
Ebből se lesz már semmi...
A legújabb frissítés szerint a nemzetközi visszhang nem volt valami jó, és bár a csapat állítja, hogy el tudta volna vinni a játékot a hátán, sőt, még a kellő összeget is beszedték volna (ez mondjuk nehezen hihető, mert a kért egymillió dollárnak alig a negyede jött össze eddig), a papíron jónak hangzó ötletek még nem voltak elég kiforrottak, hülyét pedig nem akarnak csinálni belőlünk. Így hát elnézésünket kérik, de ígérik, hogy nemsokára valami sokkal nagyobb dologgal térnek vissza.
Bár nem szokásunk különösebben személyes megjegyzésekkel tarkítani a híreket, most mégis ezt fogom tenni: ez a gyűjtés kezdettől fogva bűzlött, és ez lejött mind a sajtónak, mind a rajongóknak. Romeróéknak meg kellene tanulni végre, hogy pár jól csengő fejlesztő neve még nem garancia arra, hogy az emberek ráharapnak az ötleteikre -- főleg akkor nem, ha a csapat tagjai évek óta semmit sem csináltak pár mobilos és facebookos játékon kívül. Rosszmájú lennék?
wasteland2-nél fizettem, s szerintem nem is fogom megbánni. ha tud annyit, mint a régi falloutok - melyeket végigjátszottam 1 éve is, ugyanakkora élvezettel mint annak idején - nekem már biztosan nem lesz csalódás.
egy tervezetnél vagyok még "befektető", és az a defense grid2, de ott inkább a grafikus kártya miatt, ami úgyis kellett. ott meg elcseszték a szintekkel: így, hogy csak 250000 jött össze, elméletleg eredetileg csak egy kieget kaptunk volna. 15 usd-ért az meg csöppet kevés. állítólag csak összehozzák a dg2-t is, hogy honnan lesz pénz, milyen lesz, majd meglátjuk. dg nagyon jó, örülnék minél több anyagnak belőle, de úgy látszik, nem érdekli az embereket, rétegjáték. (tessék játszani dg-t, én sem voltam nagy tower defense fan, de az nagyon jó!)
Ott összejött a pénz, itt meg nem.
Az mondjuk vicces, hogy a rövidfilm simán nevezhetne, a legtöbbször kimondott "old school RPG" díjára. Mást szinte nem is mondanak.
Egyébként pedig HaHaHaHaHaHaHaaaaaaaaa
Nem,. Reális!