A Reach -- mint azt már elmondtuk -- az első Halo-játék előtti időkben játszódik a Föld számára talán legfontosabb planétán, a Reachen, melyet az értékes erőforrásai miatt megtámadott az akkortájt megismert covenant. A felszínen és az űrben ádáz csata alakult ki, amelyben az egyszerű katonák már nem igazán tudnak helytállni, így a hadsereg elérkezettnek látta az időt, hogy teljes erővel bevesse a spártai program termékeit, a szuperkatonákat, akik bármilyen körülmények között 110%-ot teljesítenek.
A játék során a Noble Team nevezetű, hat tagból álló csapat kalandjait követjük végig amint az ostrom alatt álló Reachet próbálják megvédeni, ám sajnos minden erőfeszítésük hiábavaló, ugyanis a bolygó alig egy hónap leforgása alatt a covenant kezére kerül, miközben a spártaiak nagy része odavész. A történet tehát komoly, meglehetősen drámai hangvételű, de azért nem nélkülözi a grandiózus csatajeleneteket, amelyek az eddigieknél is jobban festenek majd a Halo 3-ban és az ODST-ben is használt grafikus motor frissített verziójának hála.
A Halo: Reach bétatesztje hamarosan kezdetét veszi (valaki már játszik is), a próbakör során pedig ízelítőt kapunk a 16 főt támogató multiplayer módból és az egyszerre négyen (osztott képernyőn ketten) végigjátszható szólistamódból.
(A képeket az EB Games csapatának köszönhetjük.)
A játék során a Noble Team nevezetű, hat tagból álló csapat kalandjait követjük végig amint az ostrom alatt álló Reachet próbálják megvédeni, ám sajnos minden erőfeszítésük hiábavaló, ugyanis a bolygó alig egy hónap leforgása alatt a covenant kezére kerül, miközben a spártaiak nagy része odavész. A történet tehát komoly, meglehetősen drámai hangvételű, de azért nem nélkülözi a grandiózus csatajeleneteket, amelyek az eddigieknél is jobban festenek majd a Halo 3-ban és az ODST-ben is használt grafikus motor frissített verziójának hála.
A Halo: Reach bétatesztje hamarosan kezdetét veszi (valaki már játszik is), a próbakör során pedig ízelítőt kapunk a 16 főt támogató multiplayer módból és az egyszerre négyen (osztott képernyőn ketten) végigjátszható szólistamódból.
(A képeket az EB Games csapatának köszönhetjük.)
"A Halot a pc tette nagyá" -- melyik univerzumban? Merthogy a Halo világéletében Xbox-exkluzív volt, ezzel robbant be a konzol a piacra (igazi killer app volt, emiatt vettek sokan Xboxot), a PC-s verzió csak egy port volt...
"se boxot nem veszek, se a reachot, az én pézem ne legyen Bill Gat$-é"
Aha, mert a PC-den futó Windowshoz ugye semmi köze Bill Gates-nek, ahogy a PC-s Halo-portokhoz meg a többi MS Games játékhoz sem?