Éppen ezért a Guild Wars 2 megjelenését 2010-11-re halasztották, az Aion: Tower of Eternityét 2009 végére, a Blade & Soulét pedig 2010-re.
A kimutatások szerint érdekes módon maga a Guild Wars szekere még mindig jól megy az 5.8 milliós játékossal (csak hát ezek ugye nem előfizetők, hiszen a Guild Wars ingyenes, az alapjátékot kell csak megvenni), a gondok a többi MMO-játékkal vannak: a City of Heroes/Villains és Lineage I/II épphogy csak vegetálnak.
A kimutatások szerint érdekes módon maga a Guild Wars szekere még mindig jól megy az 5.8 milliós játékossal (csak hát ezek ugye nem előfizetők, hiszen a Guild Wars ingyenes, az alapjátékot kell csak megvenni), a gondok a többi MMO-játékkal vannak: a City of Heroes/Villains és Lineage I/II épphogy csak vegetálnak.
Mellesleg a 2010-2011-es dátum a jelentésben "TBA" vagyis bejelentésre vár. Ahogy a dolgok állnak, majd 2011-ben bejelentik, hogy GW2 lesz 2013-ban.
Egyébként ez nem túl meglepő, hiszen egy MMO fejlesztése 3-6 évig tart. GW2, mint olyan 2007-ben lett bejelentve, lehet számolgatni - arról nem is beszélve, hogy a GW2 nem egy átlagos MMO-nak készül és ez mégtovább nyújthatja a fejlesztési időt.
(pedig ez a kedvenc MMO-m )