Az Amazon.com felhasználói folytatják hadjáratukat a SecuROM ellen, így aztán nem meglepő, hogy az oldalon az ötből másfél csillagon áll az értékelés – 56 emberből 46 1-est adott neki a DRM miatt. Persze, ha csak ez lenne az egyetlen gond a játékkal...
A Rockstar az elmúlt napokban kiadott két dokumentumot. Az egyik a hibakódokat tartalmazza, melyen látható, hogy az RMN40-es kód az XP SP3, míg az RMN20-as a Vista SP1 hiányát jelzi. A másikban a grafikai beállítások tudnivalóit találjuk. Amint ebből is kitűnik, és ahogy azt a Rockstar illetékese is elmondta, a jelenlegi átlagos vasak tulajdonosai számára a medium, azaz közepes beállítások ajánlottak, a magasabb értékeket a következő generációs PC-k fogják támogatni (a magas textúraminőség /Texture Quality – High/ például 600 mega VRAM-ot igényel, ami ugye eleve túlhaladja a legtöbb mai videokártya 512 MB-ját). A sokak által felhányt látótávolság (view distance) is kicsit túllihegett, a 22-es érték már jobb eredményt produkál, mint amit a konzolos verziókban láttunk, legalábbis a fejlesztők állítása szerint - de nekem sem volt problémám az alacsony, 32-es értékkel.
Tévhitek keringenek az ATi „nem támogatottságáról” is. Ezzel szemben az igazság az, hogy a GTA IV például csak a CrossFire technológiát támogatja, az SLI-t később, egy patch formájában teszik mellé – és hogy problémák mindkét fajta kártyánál vannak. A Rockstar támogatási oldaláról kiderül, hogy az Nvidia 7900-es szériák nem renderelik le a távoli objektumokat, így játszhatatlan a cucc, ám ez meghajtóprobléma, és az Nvidia már dolgozik rajta. Azon ATi tulajok számára, akiknél fekete, hiányzó textúrák láthatók, azt ajánlják, állítsák a „MipMap Detail Level” csúszkát „Quality” állásba. Az ATi 1900-as szériáknál villogó árnyékok tapasztalhatók, ehhez már készül a patch. Újabb személyes megjegyzés: az én 4850-esemen nincsenek hibák, mint ahogy Darths 9600-asán sem, tehát azt hiszem, kiegyezhetünk döntetlenben...
Az említett oldalon az is megtalálható, jelenleg mely játékvezérlőket támogatja a GTA IV -- íme:
Amit azonban mindenki elfelejt a nagy, össznépi, közös anyázásban, hogy maga a játék fantasztikus. A hangulat utolérhetetlen, az akció remek, a fizika zseniális – kiváló cucc a GTA IV. A gondjai nem söpörhetők persze a szőnyeg alá, de hasonló problémák mindenhol vannak, például a szintén kötelező vétel Fallout 3 esetében, amelyet eddig szidott mindenki, most újabb áldozat került az oltárra, így végre a Bethesda emberei nyugiban dolgozhatnak az ő foltjukon...
Még valami, minden külön értesítés helyett: akinek imbolyog a játék, mint egy részeg csacsi, az sétáljon el a boltba, és vegye meg, mert ez egy beépített védelem. Úgyhogy ezzel sem kérjük terhelni fórumunkat...
A Rockstar az elmúlt napokban kiadott két dokumentumot. Az egyik a hibakódokat tartalmazza, melyen látható, hogy az RMN40-es kód az XP SP3, míg az RMN20-as a Vista SP1 hiányát jelzi. A másikban a grafikai beállítások tudnivalóit találjuk. Amint ebből is kitűnik, és ahogy azt a Rockstar illetékese is elmondta, a jelenlegi átlagos vasak tulajdonosai számára a medium, azaz közepes beállítások ajánlottak, a magasabb értékeket a következő generációs PC-k fogják támogatni (a magas textúraminőség /Texture Quality – High/ például 600 mega VRAM-ot igényel, ami ugye eleve túlhaladja a legtöbb mai videokártya 512 MB-ját). A sokak által felhányt látótávolság (view distance) is kicsit túllihegett, a 22-es érték már jobb eredményt produkál, mint amit a konzolos verziókban láttunk, legalábbis a fejlesztők állítása szerint - de nekem sem volt problémám az alacsony, 32-es értékkel.
Tévhitek keringenek az ATi „nem támogatottságáról” is. Ezzel szemben az igazság az, hogy a GTA IV például csak a CrossFire technológiát támogatja, az SLI-t később, egy patch formájában teszik mellé – és hogy problémák mindkét fajta kártyánál vannak. A Rockstar támogatási oldaláról kiderül, hogy az Nvidia 7900-es szériák nem renderelik le a távoli objektumokat, így játszhatatlan a cucc, ám ez meghajtóprobléma, és az Nvidia már dolgozik rajta. Azon ATi tulajok számára, akiknél fekete, hiányzó textúrák láthatók, azt ajánlják, állítsák a „MipMap Detail Level” csúszkát „Quality” állásba. Az ATi 1900-as szériáknál villogó árnyékok tapasztalhatók, ehhez már készül a patch. Újabb személyes megjegyzés: az én 4850-esemen nincsenek hibák, mint ahogy Darths 9600-asán sem, tehát azt hiszem, kiegyezhetünk döntetlenben...
Az említett oldalon az is megtalálható, jelenleg mely játékvezérlőket támogatja a GTA IV -- íme:
- XBOX 360 for Windows (Controller)
- Wireless XBOX 360 Controller
- Joytech 360 pad (Controller)
- Pelican TSZ360 Pad (Controller)
- MadCatz 360 (Controller)
- MadCatz 360 Pro (Controller)
- MadCatz 360 MicroCon (Controller)
- Bigben Controller BB7201 (Controller)
- MadCatz Arcade GameStick 360
- Logitech Chillstream
Amit azonban mindenki elfelejt a nagy, össznépi, közös anyázásban, hogy maga a játék fantasztikus. A hangulat utolérhetetlen, az akció remek, a fizika zseniális – kiváló cucc a GTA IV. A gondjai nem söpörhetők persze a szőnyeg alá, de hasonló problémák mindenhol vannak, például a szintén kötelező vétel Fallout 3 esetében, amelyet eddig szidott mindenki, most újabb áldozat került az oltárra, így végre a Bethesda emberei nyugiban dolgozhatnak az ő foltjukon...
Még valami, minden külön értesítés helyett: akinek imbolyog a játék, mint egy részeg csacsi, az sétáljon el a boltba, és vegye meg, mert ez egy beépített védelem. Úgyhogy ezzel sem kérjük terhelni fórumunkat...
Válasz: AZÉRT MERT HA LEÍRTÁK VOLNA MILYEN GÉP KELL A TREHÁNYSÁGUK MIATT AKKOR A KUTYA SEM VENNÉ MEG!!!!!!!
MInden más lenne ha normálisan leprogramozták volna! Köszönöm de ilyen konzolátiratból nem kérek! Inkább játszom a GAT első részével!
Alyr gépe bizonyos tekintetben jobb, mint az enyém, és az a gondja, hogy nála Low beállításnál, 1024-ben szaggat. Az én gépemen 1680-ban, Highban rohan. Ezt írtam, nem mást, ne próbálj belemagyarázni semmit, ha megkérhetlek. Köszönöm.
Egyébként benne van a cikkben, hogy a játék nem támogatja az SLI-t.... Szerintem elég érthetően...
Alyr-é nem tűnik nekem annyira gáznak hogy lowban szaggatnia kéne... úgy hogy nem kéne belerugni ha már a földön van.
Nézd meg az én konfigomat. Nálam 35 fps-sel megy, High beállítással, 1680x1050-ben... Erről ennyit.
Ha kibővített verziót csak ilyen gépzabáló bughalmazként tudják megcsinálni akkor miért nem csinálták meg "sima átiratnak"? Ja, hogy úgy sokan nem vennének új gépet.
Magamrészéről megvárom míg felpachelik normálisan, csak utána szerzem be.
nagyon kiforratlan.
nagyon vártam és mi lett belőle? elsiették szerintem nagyon...
nagyon bugos.
a kinézete messze elmarad a jelenlegi játékoktól (assassins creed, far cry 2, crysis) nem is vártam ilyen kidolgozottságot, mert hát sokkal nagyobb a terület, de gépigényt sem vártam ekkorát.
4 magos procim van 2,4Ghz (túlhúzva 3,6Ghz-ig)
4 GB ddr2 1066Mhz
radeon hd4850 1GB
tehát nem a gép gyengusz alá, mert 1440*900-ban elég jól megy, de szerintem még várniuk kellett volna a kiadással legalább 2-3 hónapot, mert lenne még mit dolgozni rajta