- Grafikus motort válthat a 343 Industries
- A házon belüli Slipspace-t cserélhetik Unreal Engine 5-re
- A stúdión belül átszervezések is történnek
A 2021-ben megjelent Halo Infinite legfőbb problémája nem a prezentáció, hanem a beígért extra tartalom hiánya, ami miatt egyes rajongók már a 343 Industries csapatának lecserélését kérik a Microsofttól. Úgy tűnik viszont, hogy a házon belül fejlesztett, és az említett Infinite-ben debütált (ezen a néven legalábbis) Slipspace grafikus motor használata is okozhat problémákat, értesülések szerint ugyanis a stúdió annak leváltását tervezi, méghozzá a felettébb népszerű Unreal Engine 5-re. A Slipspace vezető mérnöke nemrég távozott a csapatból (a stúdió vezetőjével egyetemben), így nem csupán a költséghatékonyság, de a cégen belüli átszervezések is indokolhatják a döntést. Remélhetőleg a váltással egyszerűbb lesz a későbbi Halo-játékok fejlesztése, és a sorozat talán visszatérhet oda, ahol a Bungie idejében volt.
I can only confirm that many sources are saying this and very clear that it's already been decided and Halo is for sure switching to Unreal.
— ACG (@JeremyPenter) October 2, 2022
I feel like it's time for other switches behind the scenes including people leaving and their past problems.
Unreal is a great choice. https://t.co/8KxMqREWIk