A hétvégi New York-i Comic Con egyik előadásán Joshua Ortega (képünkön), a GoW írója elmondta, hogy hosszú távú, egész pontosan 10 éves terveik vannak a játékkal, hozzátéve: "a lancer [a COG láncfűrészes karabélya] az új fénykard". Ebben a szériában elképzelhető, hogy egy előzményt is kapunk majd, azaz átélhetjük az Emergence Day eseményeit (e napon tört elő Sera föld alatti járataiból a locust horda, és intézett teljes támadást az emberiség ellen). Ortega azt is elárulta, hogy az Epic a szólista kampányt is érintő DLC-ket is tervez piacra dobni, hogy ne csak a multis mókákat támogassák.
Ehhez kacsolódóan Rod Fergusson, a játék producere tegnap megemlítette, hogy a Title Update 3 egy RPG-szerű tapasztalatipont-gyűjtős / szintlépős rendszert hoz majd a játékba (a nyilvános többszemélyes meccseken minél több pontot gyűjtünk, annál több XP lesz a jutalmunk, a szintlépéshez szükséges XP fokozatosan nő, és összesen 99 szint lesz – ennek használatakor a TrueSkill elrejtésre kerül, de nem szűnik meg), amely egy jövőbeli letölthető pályacsomagban megjelenő achievementekhez fog kapcsolódni.
De nemcsak a játékkészítők terveznek hosszabb távra: a Gears of Wars mozit rendező Len Wiseman úgy nyilatkozott nemrég, hogy örömmel készítene filmtrilógiát, egy „keményebb Lord of the Rings” eposzt. Amint kifejtette, a film a történet minden részét lefedné, és inkább sci-fi akció, mint a locusra koncentráló túlélős horror lenne. Persze Ortega nyilatkozata után a „mindent lefed” kitétel már nehezen tartható fenn, és könnyen lehet ebből a trilógiából hosszabb történet is...
Ehhez kacsolódóan Rod Fergusson, a játék producere tegnap megemlítette, hogy a Title Update 3 egy RPG-szerű tapasztalatipont-gyűjtős / szintlépős rendszert hoz majd a játékba (a nyilvános többszemélyes meccseken minél több pontot gyűjtünk, annál több XP lesz a jutalmunk, a szintlépéshez szükséges XP fokozatosan nő, és összesen 99 szint lesz – ennek használatakor a TrueSkill elrejtésre kerül, de nem szűnik meg), amely egy jövőbeli letölthető pályacsomagban megjelenő achievementekhez fog kapcsolódni.
De nemcsak a játékkészítők terveznek hosszabb távra: a Gears of Wars mozit rendező Len Wiseman úgy nyilatkozott nemrég, hogy örömmel készítene filmtrilógiát, egy „keményebb Lord of the Rings” eposzt. Amint kifejtette, a film a történet minden részét lefedné, és inkább sci-fi akció, mint a locusra koncentráló túlélős horror lenne. Persze Ortega nyilatkozata után a „mindent lefed” kitétel már nehezen tartható fenn, és könnyen lehet ebből a trilógiából hosszabb történet is...
Amúgy a GoW jó játék. Végre van benne kihívás, nem úgy, mint a mai sok koca akciójátékok nagy részében. Közepesen játszok, de megizzaszt, pedig már vagy 16 éve játszok FPS-ekkel, akciójátékokkal, s általában hard fokozaton kezdek neki mindennek. De a GoW-ot le kellett húzni közepesre, mert a locustok nagyon izmosak. Jó, mondjuk a kissé nehézkes irányítás is hozzátesz ehhez - nyilván FPS nézetből, ugrabugrálással, ahogy egy átlag FPS-ben szoktam, itt is könnyebb lenne a hent, de minden elismerésem, hogy mertek nehezíteni.
Viszont erős "pénzfejés" szagot érzek a levegőben. Csak nehogy az legyen, mint sok ilyen fejőstehén esetében, hogy "a GoW 10-ben már kétszer olyan szépen csillog a katonák puskája"-szintű újítások legyenek.
Na, mindegy. A PC-seket gondolom úgyis kihagyják ebből a hosszú távú mókából.