Először is lássuk az örömteli bejelentést: a JoWood kiadó megunta, hogy a Gothic-sorozatot a nép a bugokkal azonosítja, ezért útilaput kötött a fejlesztőstúdió, a Piranha Bytes talpára, és azonnal hozzá is tette: egy új alapokra helyezett gárdával készül a Gothic 4. része PC-re és új generációs konzolokra egyaránt. Gyerekek, ez valami vicc lehet, valaki ébresszen fel... Szóval az a JoWood, akinek minden játéka játszhatatlan szemét, kirúgja a Piranha-t? Azt a Piranha-t, aki legendává tette, megalkotta ezt a sorozatot? Azt a Prianha-t, aki... áh, mindegy. Minden bizonnyal az új gárda egy iszonyatosan remek folytatást hoz el nekünk (konzol RPG, reméljük, manga is lesz...). Azt még nem erősítették meg a forrásaink, hogy a Gothic 3. részéhez eltervezett folttal mi lesz így, hogy a Piranha elment kapálni...
(A hír alatti képek a játék harmadik részéből származnak!)
(A hír alatti képek a játék harmadik részéből származnak!)
u.i. imádkozok hogy a bethesda helyt álljon a fallout 3-al
Eddig semmi bajom nem volt a JoWooddal, de mostmár...
Én sem tartom logikus lépésnek, a Piranha elküldését, bár lehet, hogy ezzel a tettel JoWood azt akarta bizonyítani, hogy neki elégedett vásárlók kellenek, nem pedig a nagy profit.
Mindenesetre még mielőtt káromkodni kezdenék inkább azt mondom, hogy várjuk meg mi is lesz ebből a "gyöngyszemből" (csodák voltak, vannak és lesznek is ), és ha tényleg rossz lesz, majd akkor...
De ajj, most akkor majd ha elindítom a Gothic 4-et, akkor nem lesz pirányják által tehén evészet?
Hát kérem szépen!
Milyen világot élünk mi?
3 GB DDR 2 a minimum???
Meg 512-es vidélyókari??
Hogy majd sikerül egy jobb és szebb Gothic?Na erre kiváncsi leszek
ui: az oblivion max grafon megy
Remélem, a Piranha tehetséges fejlesztői találnak egy hozzáértő kiadót, ahol megvalósíthatják álmaik és talán a mi álmaink projektjét is.
Azt persze a kiadó elfelejti hogy ő adja az áldást a kiadásra, s hogy nyugodtan halaszthattak volna míg játszhatóvá nem válik a játék... A Piranha Bytes helyett magukat kellett volna kirúgatni ( vagy csak egyszerűen mondjanak le )
A Piranha = Gothic, ennyi. Ők találták ki a játékot, két sikeres részt leraktak az asztalra. Állítom, a 3. csak azért lett bugos, mert a kiadó sürgette őket . Szemetek.
Most majd jön valami "okoska" fejlesztőcsapat, akinek fogalma sincs, mi az a Gothic, egyszer betöltötte talán egyik emberük, s létrehoznak egy teljesen más játékot... Sajnálatos, hogy a pénzhajhászás ide vezet... Mert gondolomn ez az egész folyamat azért indult el, mert a kiadó minél előbb pénzhez akart jutni, de azt nem számolta bele, hogy talán a játék félkész... . Én azt mondom: tüntessünk! Nehogymár...