A BioShock 2-n, annak Minerva's Den névre keresztelt DLC-jén, az XCOM-on és a BioShock Infinite-en dolgozó három fejlesztő, Steve Gaynor, Johnnemann Nordhagen és Karla Zimonja idén megalapította a független The Fullbright Companyt, s már neki is láttak első programjuknak.
A PC-exkluzív játéknak a Gone Home címet adták, melyben egy elhagyatott épület szobáit fedezhetjük fel, fényt derítve arra, hogy mi történt, és mi mit keresünk ott. A játék érdekessége, hogy szinte minden tárgyat megvizsgálhatunk, vagyis leveleket bonthatunk ki, fiókokat és szekrényeket nyitogathatunk, egyszóval mindent megcsinálhatunk, amire a való életben is képesek lennénk.
A Gone Home jelenleg pre-alfa fázisban van, ami azt jelenti, hogy még messze vagyunk a kész terméktől. A fejlesztők elmondása szerint az alapvető kezelőfelület már működik, a játéktérnek és a történetnek körülbelül a fele kész, ám a művészi munkáknak csupán az 5 százaléka van meg. A munka java tehát még hátravan, de ha minden jól megy, talán nem kell nagyon sokat várnunk.
A PC-exkluzív játéknak a Gone Home címet adták, melyben egy elhagyatott épület szobáit fedezhetjük fel, fényt derítve arra, hogy mi történt, és mi mit keresünk ott. A játék érdekessége, hogy szinte minden tárgyat megvizsgálhatunk, vagyis leveleket bonthatunk ki, fiókokat és szekrényeket nyitogathatunk, egyszóval mindent megcsinálhatunk, amire a való életben is képesek lennénk.
A Gone Home jelenleg pre-alfa fázisban van, ami azt jelenti, hogy még messze vagyunk a kész terméktől. A fejlesztők elmondása szerint az alapvető kezelőfelület már működik, a játéktérnek és a történetnek körülbelül a fele kész, ám a művészi munkáknak csupán az 5 százaléka van meg. A munka java tehát még hátravan, de ha minden jól megy, talán nem kell nagyon sokat várnunk.