A sorozat első részét még anno 2005-ben David Jaffe véste bitbe, és átütő sikereket ért el a kopasz spártai epikus történetével. A siker kulcsa minden bizonnyal az egyszerű, de nagyszerű harcrendszerben, az emlékezetes főellenség-harcokban és a kedvesnek nem éppen mondható főszereplőben rejlett. Egy ilyen receptből pedig bűn lett volna, ha nem készül egy folytatás, azonban meglepő volt, hogy Jaffe-éket egy új gárda váltotta, ám ők ha lehet, még jobb játékot hoztak tető alá, így most kíváncsian várjuk, hogy az ismét lecserélt csapat vajon mit tesz le az asztalra, hiszen nem kis elvárásoknak kell megfelelniük.
A Game Informer című havilap nemrég beharangozta, hogy most pénteken világelsőként rántják le a leplet a God of War-trilógia záródarabjáról, de úgy látszik, voltak, akik nem bírtak magukkal és elcsenték az áhított információk egy részét, ami az újságnak rossz hír, de nekünk annál jobb.
A folytatásban talán mondanunk sem kell, hogy egy sokkal szebb ősi Görögország tárul elénk, hála a Playstation 3 lehengerlő erejének. Kratos például az eddigi 5000 poligon helyett már 20 000 kis háromszögből épül fel, de az ellenségeink is szebbek és változatosabbak lesznek, tehát az egy karakterosztályba tartozó ellenek egyedenként eltérőek lesznek, de a nagyobb szörnyek is tartogatnak némi meglepetést, hiszen ha ügyesek vagyunk, akár meg is „lovagolhatjuk” őket. De nem csak a külsejükben változtak meg az ellenlábasaink, hiszen sokkal okosabbak lesznek, így a főparancsnokuk intésére különböző taktikákat alkalmaznak ellenünk, de az is megtörténhet, hogy a puszta emberfölényükkel akarnak majd legyőzni, hiszen most már akár ötvenen is lehetnek egy időben a képernyőn.
Persze a görög mitológia teremtményei ellen nem leszünk fegyvertelenek, hiszen visszatérnek Athéné pengéi (Athena's Blades), amik ezúttal még veszélyesebbek, de egy új, bokszkesztyűre emlékeztető szerkezetet is kapunk, ami Cestus névre hallgat (ez a mellékelt videóban is megcsodálható), ezek mellett pedig még várhatóan rengeteg más harceszköz és varázslat áll majd a rendelkezésünkre, amik nem csupán új támadássokkal ajándékoznak meg, hanem egy merőben új harcstílust tesznek lehetővé. Ezek pedig nagyon fontosak lesz az epikus főellenség-harcok közben, amikből ugyan több lesz, mint a széria első részében, de kevesebb, mint a másodikban, de szerintem így se lesz okunk a panaszra, hiszen többek között magával az alvilág urával, Hadésszal is megküzdünk majd.
Nos, egyelőre ennyit tudunk a játékról, de ha minden igaz, pénteken (vagy szombaton) még ennél is több részletre derül fény.
A Game Informer című havilap nemrég beharangozta, hogy most pénteken világelsőként rántják le a leplet a God of War-trilógia záródarabjáról, de úgy látszik, voltak, akik nem bírtak magukkal és elcsenték az áhított információk egy részét, ami az újságnak rossz hír, de nekünk annál jobb.
A folytatásban talán mondanunk sem kell, hogy egy sokkal szebb ősi Görögország tárul elénk, hála a Playstation 3 lehengerlő erejének. Kratos például az eddigi 5000 poligon helyett már 20 000 kis háromszögből épül fel, de az ellenségeink is szebbek és változatosabbak lesznek, tehát az egy karakterosztályba tartozó ellenek egyedenként eltérőek lesznek, de a nagyobb szörnyek is tartogatnak némi meglepetést, hiszen ha ügyesek vagyunk, akár meg is „lovagolhatjuk” őket. De nem csak a külsejükben változtak meg az ellenlábasaink, hiszen sokkal okosabbak lesznek, így a főparancsnokuk intésére különböző taktikákat alkalmaznak ellenünk, de az is megtörténhet, hogy a puszta emberfölényükkel akarnak majd legyőzni, hiszen most már akár ötvenen is lehetnek egy időben a képernyőn.
Persze a görög mitológia teremtményei ellen nem leszünk fegyvertelenek, hiszen visszatérnek Athéné pengéi (Athena's Blades), amik ezúttal még veszélyesebbek, de egy új, bokszkesztyűre emlékeztető szerkezetet is kapunk, ami Cestus névre hallgat (ez a mellékelt videóban is megcsodálható), ezek mellett pedig még várhatóan rengeteg más harceszköz és varázslat áll majd a rendelkezésünkre, amik nem csupán új támadássokkal ajándékoznak meg, hanem egy merőben új harcstílust tesznek lehetővé. Ezek pedig nagyon fontosak lesz az epikus főellenség-harcok közben, amikből ugyan több lesz, mint a széria első részében, de kevesebb, mint a másodikban, de szerintem így se lesz okunk a panaszra, hiszen többek között magával az alvilág urával, Hadésszal is megküzdünk majd.
Nos, egyelőre ennyit tudunk a játékról, de ha minden igaz, pénteken (vagy szombaton) még ennél is több részletre derül fény.
Viszont ne értek egyet ezzel a résszel:
"ez a két „műalkotás” volt az utolsó nagy volumenű játék a Sony kicsiny konzoljára"
Ott volt még utánuk a Persona4!