Ennél többet ráadásul nem is tudunk, maximum pár, kifejezetten a rajongóknak szánt izgalmas érdekességet a dologról. A forgatókönyvet a Dan Aykroyd - Harold Ramis páros írja (a filmben Ray és Egon, nem mellesleg ott is ők feleltek a történetért), valamint hangjukat is adják a programhoz. A fejlesztőgárda már kérdéses, sőt, egyelőre minden mást homály fed, leszámítva talán a tényt, hogy LESZ ilyen játék. Hip-hip hurrá! Adja az ég, hogy inkább a klasszikus C64-es menedzselős fonalat kövessék, sem mint a mostanában divatos bugyuta, egy kaptafára készülő akciójátékokét ragadják magukhoz...
A hírhez csatoltam pár régebbi agymenésemet a témában (úgy látszik, én vagyok a legnagyobb Szellemirtók fanatikus a szerkesztőségben), többek között azt a lengyel projektet is, amelyről később kiderült: nem lesz belőle játék. A videókat azóta már eltávolították, de az tény, hogy a fiúk, akik pusztán hobbiból hozták össze a technikai demonstrációnak is beillő darabot, bizony keményen odatették magukat, reméljük hasonló szintet sikerül majd megütni a végleges változatban is.
A hírhez csatoltam pár régebbi agymenésemet a témában (úgy látszik, én vagyok a legnagyobb Szellemirtók fanatikus a szerkesztőségben), többek között azt a lengyel projektet is, amelyről később kiderült: nem lesz belőle játék. A videókat azóta már eltávolították, de az tény, hogy a fiúk, akik pusztán hobbiból hozták össze a technikai demonstrációnak is beillő darabot, bizony keményen odatették magukat, reméljük hasonló szintet sikerül majd megütni a végleges változatban is.
Szóval lehetne benne taktika (a négy gb-s becserkészi a szellemeket), gondolkodtató (agyafúrt csapdák kieszelése a szellemek elfogására) és akció (a szellem tényleges elcsípése a protonágyúval). Ja, és nem lehet hangsúlyozni: humoros sztori.
Egyébként Nightbagoly, milyen volt az a C64-es játék, én sajnos nem halottam róla. Jól hangzik ez a menedzselés.