Korábban ugyan volt egy kis kavarodás a Ghost Recon: Future Soldier PC-s változata körül, mára azonban már biztos, hogy lesz átirat, csak éppen nem a májusban megjelenő konzolos testvérekkel egy időben kerül a boltokba, hanem később, júniusban.
A Ubisoft ma megerősítette, hogy a konzolos kiadások után nagyjából egy hónapos késéssel, június 15-én fog megjelenni a Ghost Recon: Future Soldier személyi számítógépes átirata -- jó hír viszont, hogy platformspecifikus extrákat kapunk, mégpedig DirectX 11- és 3D támogatást, magasabb felbontású textúrákat, állítható kezelést, illetve a multiplayer módot érintő apróságokat, úgy mint a játékban bárhonnan megnyitható barátlista és egyszerűsített kommunikáció.
Minimum konfiguráció:
Ajánlott konfiguráció:
A Ubisoft ma megerősítette, hogy a konzolos kiadások után nagyjából egy hónapos késéssel, június 15-én fog megjelenni a Ghost Recon: Future Soldier személyi számítógépes átirata -- jó hír viszont, hogy platformspecifikus extrákat kapunk, mégpedig DirectX 11- és 3D támogatást, magasabb felbontású textúrákat, állítható kezelést, illetve a multiplayer módot érintő apróságokat, úgy mint a játékban bárhonnan megnyitható barátlista és egyszerűsített kommunikáció.
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP, Windows Vista & 7
- CPU: Intel Pentium D 3 GHz / AMD Athlon64 X2 4400+ 2,2 GHz
- VGA: 256 videokártya-memóriával felszerelt, Shader 4.0 kompatibilis modell
- RAM: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista & Windows 7
- HDD: 25 GB
Ajánlott konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP, Windows Vista & 7
- CPU: Intel Core2 Quad Q9450 / AMD Phenom II X4 940
- VGA: GeForce GTX 460 / ATi HD 5850 (1 GB videokártya-memória és Shader 4.0 kötelező)
- RAM: 2 GB Windows XP / 3 GB Windows Vista & 7
10 éve még az volt a nagy szám ha két CD n volt egy game, ment a jajgatás hogy ez mennyit foglal már stb....
Operációs rendszer: Windows XP (SP3)/Windows Vista (SP2)/ Windows 7 (SP1), 32 bit & 64 bit verziók
CPU: Intel Pentium D 3.0 Ghz vagy AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
RAM: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista vagy Windows 7
VGA: 256 MB DirectX–kompatíbilis, Shader 4.0
Nagyon gyanús volt. És elég durva lett volna!
Na de a gépigény meg ér egy misét az biztos....