Ahogy a legtöbb nagy cím, úgy a Splinter Cell: Blacklist is megkapta a maga GamesCom 2012-re szánt bemutatóját. A videó tulajdonképpen az E3-as prezentáció bővített változata, viszont tartalmaz egy rövidke jelenetet, melyben Sam egy terroristát kínoz meg, és végül a játékos hozza meg a döntést, hogy megölje-e a már így is megnyomorított áldozatot (1:20-nál kezdődik).
Noha a Ubisoft nem gondolta, hogy ebből bármi baj származhat, a videó megjelenését napok óta viták övezik internetszerte. Vannak ugyanis, akik állítják: ez az egész már csak puszta szadizmus, és semmi keresnivalója nincs egy militáns akciójátékban.
A Gears of War: Judgement társítója, Tom Bissell is megszólalt az ügyben. Szerinte az adott jelenet azt sugallja, hogy a kínzás a leghatékonyabb információszerző művelet, ahelyett, hogy a legszörnyűbb dolgok egyikeként állítaná be a Ubisoft. Tom szerint ez már csak gonoszság és nem szórakoztatás. Mi több, saját bevallása szerint napok óta rosszul érzi magát a felvételek miatt: "mint játékos és mint játékkészítő is szégyellem magam", mondta.
Ti mit gondoltok, igaza van, vagy csak felfújják ezt az egészet?
Noha a Ubisoft nem gondolta, hogy ebből bármi baj származhat, a videó megjelenését napok óta viták övezik internetszerte. Vannak ugyanis, akik állítják: ez az egész már csak puszta szadizmus, és semmi keresnivalója nincs egy militáns akciójátékban.
A Gears of War: Judgement társítója, Tom Bissell is megszólalt az ügyben. Szerinte az adott jelenet azt sugallja, hogy a kínzás a leghatékonyabb információszerző művelet, ahelyett, hogy a legszörnyűbb dolgok egyikeként állítaná be a Ubisoft. Tom szerint ez már csak gonoszság és nem szórakoztatás. Mi több, saját bevallása szerint napok óta rosszul érzi magát a felvételek miatt: "mint játékos és mint játékkészítő is szégyellem magam", mondta.
Ti mit gondoltok, igaza van, vagy csak felfújják ezt az egészet?
De ha azt vesszük alapul, hogy egy Hollywood-i filmbe mi minden belefér, akkor ez is elmegy...
Postal-ban a macskákkal mit is lehetett csinálni?
A Red Dead Redemption-ben nem kellett farkasokat lelövöldözni? Tessék.
Nagyon szeretem az állatokat, ne értsetek félre, de ha mégis ebbe is belekötnek, pedig egy játékról beszélünk, akkor a valósággal törődjenek és az élő állatokat védjék.
Ami viszont nagyon nem tetszik, az az MI. Az egy rakás sz@r...
Berontunk a táborba a kínzás után és lelövünk pár embert. Hát jó, ez ugyan harctér, de hogy a lövések zajára SENKI nem ront oda, az már nehezen hihető.
A sziklán való felkapaszkodás gyönyörű, kár hogy a fizikához köze sincs.
Utána a kutya ugyan jelez hogy idegen van a területen, de a gazdája nem guggol le, nem keres fedezéket, hanem középen várja hogy lemészároljuk. Hát persze... És persze hogy egy ekkora testű kutyával is azonnal végezni lehet, pláne hogy még a csuklónkat is harapja... Még ha fanatasyként adnák, úgy esetleg meg is venném, de így...
Szóval ezen még gyúrniuk kell a fiúknak, nem kicsit, hanem nagyon!
Főleg hogy illik a karakterhez, kell neki az info, ezért mindent megtesz. Filmekben durvábbak is vannak, esetleg valaki emlékszik a Casino Royal-ra, na amikkor ott golyózgatják Bond bácsit. Hát istenem.
Ugy néz ki ez sokkal inkább csak reklámból megy, így a legegyszerübb, egy kis " botrány " és kész az ingyenreklűm.
A Soldier of Fortune igazi szériájában (nem a Payback cimű "játékban") csonkítani lehetett az ebereket. 100 felé lőni a fejét és mégsem sírt senki. Aki pacifista Mariozzon! Jó játék lesz, kicsit Assassin's Creedes, de konzolra jöhet.
de könyörgöm...
Tök sok játékban vannak ilyen döntések hogy megölöm vagy életben hagyom.
Az hogy egy két fejlesztő és a többi felszólal, az meg csak hab a tortán.