Ahogy a legtöbb nagy cím, úgy a Splinter Cell: Blacklist is megkapta a maga GamesCom 2012-re szánt bemutatóját. A videó tulajdonképpen az E3-as prezentáció bővített változata, viszont tartalmaz egy rövidke jelenetet, melyben Sam egy terroristát kínoz meg, és végül a játékos hozza meg a döntést, hogy megölje-e a már így is megnyomorított áldozatot (1:20-nál kezdődik).
Noha a Ubisoft nem gondolta, hogy ebből bármi baj származhat, a videó megjelenését napok óta viták övezik internetszerte. Vannak ugyanis, akik állítják: ez az egész már csak puszta szadizmus, és semmi keresnivalója nincs egy militáns akciójátékban.
A Gears of War: Judgement társítója, Tom Bissell is megszólalt az ügyben. Szerinte az adott jelenet azt sugallja, hogy a kínzás a leghatékonyabb információszerző művelet, ahelyett, hogy a legszörnyűbb dolgok egyikeként állítaná be a Ubisoft. Tom szerint ez már csak gonoszság és nem szórakoztatás. Mi több, saját bevallása szerint napok óta rosszul érzi magát a felvételek miatt: "mint játékos és mint játékkészítő is szégyellem magam", mondta.
Ti mit gondoltok, igaza van, vagy csak felfújják ezt az egészet?
Noha a Ubisoft nem gondolta, hogy ebből bármi baj származhat, a videó megjelenését napok óta viták övezik internetszerte. Vannak ugyanis, akik állítják: ez az egész már csak puszta szadizmus, és semmi keresnivalója nincs egy militáns akciójátékban.
A Gears of War: Judgement társítója, Tom Bissell is megszólalt az ügyben. Szerinte az adott jelenet azt sugallja, hogy a kínzás a leghatékonyabb információszerző művelet, ahelyett, hogy a legszörnyűbb dolgok egyikeként állítaná be a Ubisoft. Tom szerint ez már csak gonoszság és nem szórakoztatás. Mi több, saját bevallása szerint napok óta rosszul érzi magát a felvételek miatt: "mint játékos és mint játékkészítő is szégyellem magam", mondta.
Ti mit gondoltok, igaza van, vagy csak felfújják ezt az egészet?
De ha azt vesszük alapul, hogy egy Hollywood-i filmbe mi minden belefér, akkor ez is elmegy...
Postal-ban a macskákkal mit is lehetett csinálni?
A Red Dead Redemption-ben nem kellett farkasokat lelövöldözni? Tessék.
Nagyon szeretem az állatokat, ne értsetek félre, de ha mégis ebbe is belekötnek, pedig egy játékról beszélünk, akkor a valósággal törődjenek és az élő állatokat védjék.
Ami viszont nagyon nem tetszik, az az MI. Az egy rakás sz@r...
Berontunk a táborba a kínzás után és lelövünk pár embert. Hát jó, ez ugyan harctér, de hogy a lövések zajára SENKI nem ront oda, az már nehezen hihető.
A sziklán való felkapaszkodás gyönyörű, kár hogy a fizikához köze sincs.
Utána a kutya ugyan jelez hogy idegen van a területen, de a gazdája nem guggol le, nem keres fedezéket, hanem középen várja hogy lemészároljuk. Hát persze... És persze hogy egy ekkora testű kutyával is azonnal végezni lehet, pláne hogy még a csuklónkat is harapja... Még ha fanatasyként adnák, úgy esetleg meg is venném, de így...
Szóval ezen még gyúrniuk kell a fiúknak, nem kicsit, hanem nagyon!
Főleg hogy illik a karakterhez, kell neki az info, ezért mindent megtesz. Filmekben durvábbak is vannak, esetleg valaki emlékszik a Casino Royal-ra, na amikkor ott golyózgatják Bond bácsit. Hát istenem.
Ugy néz ki ez sokkal inkább csak reklámból megy, így a legegyszerübb, egy kis " botrány " és kész az ingyenreklűm.
A Soldier of Fortune igazi szériájában (nem a Payback cimű "játékban") csonkítani lehetett az ebereket. 100 felé lőni a fejét és mégsem sírt senki. Aki pacifista Mariozzon!
de könyörgöm...
Tök sok játékban vannak ilyen döntések hogy megölöm vagy életben hagyom.
Az hogy egy két fejlesztő és a többi felszólal, az meg csak hab a tortán.