Szinte hihetetlen, hogy 2009-ben, avagy 14 éve jelent meg az első Killing Floor, és azóta csak egyetlen folytatás látott napvilágot, az is 2016-ban. Ebből kiindulva azonban pont időszerű volt egy harmadik epizód, a Tripwire pedig a Rising Storm, a Maneater és néhány apróság után végre visszatért a zúzós metal, a lassított darabolás és csonkolás, valamint a zedek birodalmába. Bryan Wynia, a stúdió kreatív igazgatója nagyon lelkes, és hát az a helyzet, hogy nehéz nem annak lenni, mikor az ember Párizs utcáin, a katakombák mélyén, vagy éppen a németországi Fekete-erdőben már jó pár életét ott hagyta, vagy éppen sikerrel teljesítette a küldetést. És bár lényegi gameplayt ezúttal sajnos nem láttunk, azért személy szerint bízom benne, hogy a Killing Floor 3 közelebb lesz az eredeti koncepcióhoz, mint az itt-ott rokoni ágon lévő Payday legújabb epizódja a korábbi rablós-pandúros missziókhoz.
Az első információk szerint a Killing Floor 3 2091-ben játszódik, 70 évvel a Killing Floor 2 eseményei után, mikor a Horzine óriásvállalat megalkotja a végső hadsereget: a zed nevű, biotechnológiával előállított szörnyetegek engedelmes hordáját, melyet szegről-végről azért már túl jól ismerünk. Most az egyetlen, ami e pokoli teremtmények és az emberiség jövője között áll, az a Nightfall nevű lázadó csoport. A feladat persze a szokásos: a csapatalapú FPS-ben akár öt csapattársunkkal együtt harcolhatunk a háború sújtotta, disztópikus jövőben, túlélve a zedek könyörtelen hullámait, közben új képességeket szabadítva fel, és olyan arzenált begyűjtve, amelyek a megelevenedő, legvadabb rémálmaink ellen is védelmet nyújtanak.
Mivel gameplay nem volt, csak egy beharangozó, azért reméljük, hogy hamarosan többet is megtudunk a játékról, illetve bepillantást kapunk legalább egy-két küldetésbe. Már csak azért is, mert a Killing Floor 3 már az Unreal Engine 5-tel készül, méghozzá PC-re (Steam és Epic), PS5-re és XSX-re. Várjuk szeretettel, mert már nagyon vágytunk az aprításra, hiszen csak a halott zed a jó zed!