• Gray Newell adta az ötletet Nihilanth-hez
  • Van egy saját fejlesztőcsapata, ami egy FPS-MMO-n dolgozik
  • Szerinte a Valve-nek valami újba kéne vágnia

Gondoltad volna, hogy az a nevetséges, ronda nagy baba – név szerint Nihilanth – a Half-Life végén, aki az egész gondot okozta, a Valve vezérének, Gabe Newell-nek a fia? Nem? Nos, most már ezt is tudod, a titkot pedig Gray Newell maga árulta el a Valve News Networknek adott interjújában.

„A Half-Life 1 utolsó ellenfele, az a hatalmas, gonosz babaszörny én lennék. Amikor édesanyám terhes volt, azon gondolkodtak, mi lehet igazán félelmetes. És akkoriban, hogy valakinek gyereke legyen, igen félelmetesnek tűnt.”

Gray-nek amúgy van egy saját fejlesztőstúdiója, a Naetyr, itt készül a Fury című FPS-MMO, ami Gray leírása szerint olyan lesz, mintha ötvözték volna a Gary's Modot, a Spore-t és a Star Citizent, de ennél többet egyelőre nem mondott erről.

Az interjú során a Valve is szóba került. Apja cégéről annyit mondott, hogy szeretné látni, hogy több ötlettel foglalkoznak. Jó csapatnak tartja őket, de szerinte túlságosan gépiesek, ami ugyan jót tesz a munkának, de időnként nem árt valami őrültséget és félelmetest csinálni, valami újjal előállni. Reméli, hogy erre egyszer meglesz a bátorságuk.

gray-newell.jpg