Eme okos beruházás legújabb áldozata a Turtle Rock stúdió, és nyilván nem véletlenül használtam az idézőjeleket, hiszen ők csak jól járhatnak ezzel a lépéssel. A 2002-ben Dél-Kaliforniában Michael Booth által alapított csapat az idei év egyik sikervárományos címét hegeszti már jó ideje ez pedig nem más, mint a Left 4 Dead, melyet emlegetett, leginkább éjszaka röpködő munkatársam már tűkön tövises ágon? ülve vár, de magam is érdeklődéssel szemlélem a projektet, hiszen igen finomnak ígérkezik. Kis összefoglalás gyanánt: egy belső nézetes, többszemélyes üzemmódú, egyszerre kooperatív és kompetitív címről van szó, melyben lehetünk négy túlélő egyike, akiknek át kell vágniuk egy zombiktól hemzsegő pályán, vagy épp az ellenség soraiban rájuk vadászó élőhalottak, akár mint közkatonák, akár, mint a négy speciális tulajdonságú főzombi egyike. Akár így, akár úgy, a siker kulcsa az összedolgozás és a helyes taktika, mindezt pedig különleges játékelemek teszik még izgalmasabbá minderről bővebben olvashattok az adatlapon.
A két cég az L4D-n már eddig is szoros együttműködésben dolgozott, hiszen ugyebár a cucc alatt a Source motor dübörög, és a Steam fogja az online hátteret biztosítani, a Valve pedig mint kiadó vesz részt a projektben, így a gyakorlatban sok változást nem jelent az összeolvadás, előnyt viszont igen. A kiadó hozzájutott egy remek stúdióhoz Los Angeles körzetében, megtömve jó szakemberekkel, a srácok pedig biztos anyagi és nagyvállalati háttérrel nyugodtan koncentrálhatnak a fejlesztésre. Remélem, mindez azt jelenti, hogy most már nincs több halogatás, és minél előbb megjelenik a cucc, mert ki vagyunk már éhezve némi friss húsra... akarom mondani, egy jó kis zombis-multis mészárlásra...
A két cég az L4D-n már eddig is szoros együttműködésben dolgozott, hiszen ugyebár a cucc alatt a Source motor dübörög, és a Steam fogja az online hátteret biztosítani, a Valve pedig mint kiadó vesz részt a projektben, így a gyakorlatban sok változást nem jelent az összeolvadás, előnyt viszont igen. A kiadó hozzájutott egy remek stúdióhoz Los Angeles körzetében, megtömve jó szakemberekkel, a srácok pedig biztos anyagi és nagyvállalati háttérrel nyugodtan koncentrálhatnak a fejlesztésre. Remélem, mindez azt jelenti, hogy most már nincs több halogatás, és minél előbb megjelenik a cucc, mert ki vagyunk már éhezve némi friss húsra... akarom mondani, egy jó kis zombis-multis mészárlásra...
tsizta R
Aztán 1 hete nyomtam a Zombie Panic: Source Beta-t. És ugyanez a benyomásom támadt. Nem egy magasröptű játék.
Nos mivel ez a játék mégiscsak egy profi csapat munkája, egy jó játékot várok, remélem nem fogok úgy érezni vele kapcsolatban mint az eddig kipróbált modokkal. BÁR láttam egy ingame videó, és nagyon gyanús volt... Na mindegy, remélem a legjobbakat.