A Battle Royale játékok népszerűsége megkérdőjelezhetetlen: a Playerunknown's Battlegrounds és a Fortnite a két legerősebb versenyző, de újak is folyamatosan próbálnak csatlakozni a küzdelemhez. A Fortnite mobilváltozata kevesebb, mint egy hónapja jelent meg az Egyesült Államokban, csak iOS rendszereken és csak meghívás útján érhető, szóval a felhasználói réteg egyelőre zárt. Ennek ellenére az Epic mobiljátéka három hét alatt 15 millió dollár bevételt termelt, az utolsó hét 6,4 millió dollárral hízlalta az Epic pénztárcáját, ezzel pedig legyőzte a Candy Crush Saga-t, ami csak 5,8 millió zöldhasút keresett, közölte a Sensor Tower nevű piackutató cég.

A Fortnite mobilváltozata a PC-n és konzolon is elérhető játék tökéletes másolata, mindenfajta butítás nélkül, ráadásul a benne elköltött dollárokból vásárolt cuccokat tovább lehet vinni a többi platformra is, szóval a keresztplatformos játék is működik. Az Epic ráadásul nem tette pay-to-winné a programot, hiszen fejlődést nem lehet venni, csak kozmetikai cuccokat és táncanimációs mozdulatokat, és ez így van jól. A Sensor Tower számítása szerint eddig 11 millió alkalommal töltötték le a mobilos Fortnite-ot, ez a szám pedig a jövőben csak emelkedni fog, még több pénzt hozva az Epic Games pénztárcájába.

fortniterevenuecomparison201704.jpg