Az Amnesia: The Dark Descentet a PC Guru Online-on a legfélelmetesebb horrorjátéknak választottuk, ami csak megfordulhat monitorjainkon, s bár mindenki mástól retteg, még a legerősebb idegzetű olvasóink is kénytelenek elismerni, hogy a Frictional Games remekműve hideg karmokként férkőzik a bőrünk alá, és nem hagyja, hogy nyugodtan aludjunk. Bár a fejlesztők hivatalosan nem beszélnek folytatásról, egy ideje tudjuk, hogy új játékon dolgoznak. Egyre nyilvánvalóbb, hogy az Amnesia folytatásával állunk szemben (nem állna távol a srácoktól a sorozat gondolata, a Penumbra is két epizódon keresztül hozta ránk a frászt).
A csapat először bemutatott egy különös oldalt, a NextFrictionalGame.comot, melyen a fent látható, furcsa képet találjuk. "Amnesia: valami közeleg", írja szöveg... elég egyértelmű utalás. Ha rákattintunk, a Google Maps kínai koordinátáit kapjuk. Kína? Hmmm... De ez nem minden. Egy új oldal tűnt fel pár napja, mely egy bizonyos Kínai szobát emleget a seattle-i Smith toronyban. Mi köze lehet a játéknak Kínához? Az elszánt rajongók találtak egy beépített, interaktív felületet is, mely az alábbi betűsort adja ki:
A csapat először bemutatott egy különös oldalt, a NextFrictionalGame.comot, melyen a fent látható, furcsa képet találjuk. "Amnesia: valami közeleg", írja szöveg... elég egyértelmű utalás. Ha rákattintunk, a Google Maps kínai koordinátáit kapjuk. Kína? Hmmm... De ez nem minden. Egy új oldal tűnt fel pár napja, mely egy bizonyos Kínai szobát emleget a seattle-i Smith toronyban. Mi köze lehet a játéknak Kínához? Az elszánt rajongók találtak egy beépített, interaktív felületet is, mely az alábbi betűsort adja ki:
P F C I N C M I O I S G G
Egyesek szerint ez azt jelenti, hogy "GIF PICS COMING", azaz nemsokára képeket is látunk a játékból. Nagyon várjuk, bár kicsit félünk is: ha már az első részt sem úsztuk meg nadrágcsere nélkül, hogy merjünk nekiülni a másodiknak?
Sejtettem hogy ez a lényege azért is kérdeztem meg. Kösz
Próbáld ki és rá fogsz jönni hogy ebben a játékban nagyon nem hiányzik.
Ebben semmilyen úton módon nem tudunk az ellenséggel megküzdeni, csak ha elbújunk előle. Egyébként nem sokszor találkozol velük, de sokszor nem is akkor tojik be az ember, mert szinte a játék egészében retteg az ember. Zajok, neszek, zörejektől sokszor jobban betojik az ember.
Össze rosáltam magam tőle!
Nem szokásom félni játékok alatt (dead space-t röhögve vittem végig) de ezen rettegtem!
Csak az a vicces hogy az ember bármennyire is fél és már leakarná tenni, vagy ha már ki is lépett a játékból, a kíváncsiság úgy húzza vissza a játékba hogy csak na.
Én is kiléptem, mert mondom ennyi adrenalin elég volt, de nem bírtam ki és muszáj voltam vissza menni és játszani tovább!
Én várom a folytatást!
http://maps.google.com/maps?q=506+2nd+ave+%231021,+Seattle,+WA&hl=en&sll=37.0625,-95.677068&sspn=54.79724,135.263672&hnear=506+2nd+Ave,+Seattle,+Washington+98104&t=h&z=16