A megjelenés után nem sokkal olyan hírek kaptak szárnyra, miszerint a cég dolgozói heti 60, néha 80-100 órákat dolgoztak, vagy arról, hogy éveken át hétvégén is dolgozniuk kellett, s a túlórapénzt, illetve a bónuszokat csak körülményes úton lehetett megkapni, már ha megkapták. A dolgozók beszámoltak arról is, hogy a stúdió feje, Brendan McNamara egy „rabszolgahajcsár főnök volt”, aki ésszerűtlen célokat és határidőket tűzött ki, gyakran megkerülve a csapatvezetőket, egyenesen a dolgozókat zaklatva.
McNamara részben cáfolta az állításokat, azt azonban elismerte, hogy a dolgozók tényleg sokat túlóráztak, s azt sem tagadta, hogy agresszívan kormányozta a kis stúdiót. A botrány végül felkeltette a játékfejlesztők érdekvédelmi képviselete, az IDGA érdeklődését, mely vizsgálatot indított a Team Bondi ellen -- ezzel viszont még mindig nem volt vége a csapattal kapcsolatos felhajtásnak.
Napokkal később belső e-mailek útján kiderült, hogy a csapat vezetése rettenetes döntéseket hozott, s így elhúzódott az L.A. Noire fejlesztése. A játékot hat évig kalapálták kevés sikerrel, ám mikor a Rockstar csatlakozott a munkához, hirtelen beindultak a dolgok. A GTA kitalálói kipofozták az ütemtervet, valamint programozókkal, művészekkel, tesztelőkkel és persze rengeteg pénzzel segítették a fejlesztést, ezek miatt azonban a két cég között súrlódás alakult ki. A Team Bondi vezetősége nehezményezte, hogy a Rockstar beleszól a játék fejlesztésébe, a Rockstart pedig zavarta az ausztrálok munkamódszere, s szépen lassan letettek arról, hogy felkarolják a stúdiót, amolyan Rockstar Sydney-t kialakítva.
A Develop portál által megszerzett legfrissebb információk szerint a botrányt követően lejáratott Team Bondi licenceit és erőforrásait felvásárolta a Mad Max-játékon dolgozó Kennedy Miller Mitchell stúdió. A dolgozóknak állítólag felajánlották, hogy új munkát kapnak az angol cégnél, de választhatják azt is, hogy végkielégítéssel a zsebükben maguk keresnek állást.
Arról még nem érkezett hír, hogy Brendan McNamara is új munkát kapott volna, az viszont biztos, hogy a L.A. Noire-licencek biztonságban vannak a Rockstarnál, a MotionScan technológia pedig a Depth Analysis cég tulajdonába tartozik, így a Team Bondi nélkül is elkészülhet az L.A. Noire 2.
McNamara részben cáfolta az állításokat, azt azonban elismerte, hogy a dolgozók tényleg sokat túlóráztak, s azt sem tagadta, hogy agresszívan kormányozta a kis stúdiót. A botrány végül felkeltette a játékfejlesztők érdekvédelmi képviselete, az IDGA érdeklődését, mely vizsgálatot indított a Team Bondi ellen -- ezzel viszont még mindig nem volt vége a csapattal kapcsolatos felhajtásnak.
Napokkal később belső e-mailek útján kiderült, hogy a csapat vezetése rettenetes döntéseket hozott, s így elhúzódott az L.A. Noire fejlesztése. A játékot hat évig kalapálták kevés sikerrel, ám mikor a Rockstar csatlakozott a munkához, hirtelen beindultak a dolgok. A GTA kitalálói kipofozták az ütemtervet, valamint programozókkal, művészekkel, tesztelőkkel és persze rengeteg pénzzel segítették a fejlesztést, ezek miatt azonban a két cég között súrlódás alakult ki. A Team Bondi vezetősége nehezményezte, hogy a Rockstar beleszól a játék fejlesztésébe, a Rockstart pedig zavarta az ausztrálok munkamódszere, s szépen lassan letettek arról, hogy felkarolják a stúdiót, amolyan Rockstar Sydney-t kialakítva.
A Develop portál által megszerzett legfrissebb információk szerint a botrányt követően lejáratott Team Bondi licenceit és erőforrásait felvásárolta a Mad Max-játékon dolgozó Kennedy Miller Mitchell stúdió. A dolgozóknak állítólag felajánlották, hogy új munkát kapnak az angol cégnél, de választhatják azt is, hogy végkielégítéssel a zsebükben maguk keresnek állást.
Arról még nem érkezett hír, hogy Brendan McNamara is új munkát kapott volna, az viszont biztos, hogy a L.A. Noire-licencek biztonságban vannak a Rockstarnál, a MotionScan technológia pedig a Depth Analysis cég tulajdonába tartozik, így a Team Bondi nélkül is elkészülhet az L.A. Noire 2.
Oké megvan, elsőre nem esett le.
Az id motort id Tech 5-nak hívják. A RAGE engine a GTA IV-hez összeeszkábált middleware-halmaz, amit az L.A. Noire alatt is használtak (a Team Bondi saját enginejének maradék kódjával frissítve).
Még ha esetleg nagy is lesz a gépigénye, legalább biztosan fog futni.
Nekem ID-T motorral még soha nem volt technika gondom.
Mondjuk az a bajunk vele, hogy nagyjából egy évig játszhatatlan volt. Persze, ha volt egy csúcskategóriás PC-d, eldöcögött közepes beállításokkal, csak az a bökkenő, hogy a VGA feléért megvehető Xbox 360-on ezerszer jobban mutatott és ment. Mellesleg nem volt élsimítás, nem lehetett kikapcsolni az undorító dinamikus árnyékokat (melyek a második javításig egy programhiba miatt nagyon rusnyák voltak), nem volt rendes képfilter (az a pontozás nagyon gáz), és sokat fagyott. Egyszóval: vacak.
Én is bízom benne, hogy az L.A. Noire már jobb portot kap, bár a RAGE motor miatt eléggé félek.
Mi, játékosok ezekből a súrlódásokból jobb esetben semmit sem veszünk észre. Itt sajnos kiborult a bili...
Michael Pachter fogalmazta meg a legjobban: a játékvilágban nincs túlórapénz, de ha sikeres vagy, hülyére keresheted magad. Nem tudom, mit hisznek az ausztrálok, de az ilyesmi egyszerűen nem bevett szokás a játékfejlesztők között, a bónuszok pedig az esetek többségében a játék elkészülte után kerülnek a zsebbe.
Mindenesetre nem sajnálom a céget annyira. A játékot a Rockstar közbenjárása tette olyanná, amilyen.