A legújabb kulisszák mögötti videóban arról mesélnek az Ubisoft Montreal fejlesztői, hogy milyen volt megalkotni egy olyan játékot, ami egy olyan korszakban játszódik, amikor az emberiség még csak bontogatta a szárnyait. A több, mint tíz perces anyagban szó esik a történelmi háttérről, arról, hogy hogyan alkották meg a játékban szereplő nyelvet, és arról, milyen kihívást jelentetet a színészeknek kőkorszaki emberek bőrébe bújni. Azt is látni lehet, hogy a Far Cry: Primal című játékban szép, élénk színű környezetben lehet majd kalandozni és bajszot akasztani, más ellenséges törzsek tagjaival. Az időutazás pár napon belül kezdetét veszi, egy olyan korba lehet eljutni, amikor az emberre jóval nagyobb veszélyek leselkedtek, mint manapság.
Far Cry: Primal - így született meg a kőkorszak
A Far Cry: Primal legújabb videójában arról mesélnek a fejlesztők, hogy milyen volt életre kelteni egy letűnt kort, a kőkorszakot.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Far Cry: Primal megjelenés:
2016. március 01.
Far Cry: Primal gépigény:
CPU: 3200 MHz,
RAM: 4096 MB,
VGA: 1024 MB,
HDD: 20 GB
Persze dicséretes, hogy így rákészültek a játék világának a hátterére, de nyilván nem lesz hiteles. Ez egy videojáték, izgalmasnak kell lennie, ha a valóságot reprodukálnák, az egy egészen másféle program lenne.
Pl. tök jó, hogy csináltak egy proto-indoeurópai nyelvet, de a mezolitikumban még nem voltak indoeurópaiak Európában. Ahogy mezopotámiai földművesek sem. Mellesleg erre az időszakra már kihalt a mamut, a kardfogú tigris pedig még régebben. Erről a neandervölgyinek kinéző törzsről nem is beszélve.
De nem ez a lényeg, mert ránézésre piszok hangulatos világot alkottak, amiben remélhetőleg élvezet lesz elveszni pár tucat órára.
Ahogy a videóban is említik a proto-indoeurópai nyelvet használták. Valószínűleg azért, mert az indoeurópai nyelvcsaládba tartozik a kínai kivételével az összes világnyelv, úgyhogy ez az a nyelvcsalád, amit nyelvészek ezrei kutatott meg alaposan az elmúlt évszázadokban, mióta a tudományos nyelvészet létezik.
A játék amúgy már azzal sikeres lehet, hogy kilépett a "lerágott csont" korok és helyszínek köréből. Ha raknak bele érdemi tartalmat is, akkor még az sem elképzelhetetlen nekem, hogy úgy bejön a dolog, hogy a Primal külön franchise-zá válik és elhagyják a sorozat nevéből a "Far Cry"-t.
Vagy hogy a őslakos törzsek pont olyan falvakat építettek mint a FarCry 4 falvai.
Az egész játék szerintem egy skin ráhúzva a FarCry 4 rendszerére. Legjobb esetben is egy total conversion mod.
Csak kivették a többjátékos módot a játékból mert az a FC4-ben sem tudták rendesen megoldani. Amit az egyik játékos látott a másiknak láthatatlan volt...
Lehet hogy van egy hangulata a játéknak, de szerintem ne legyenek nagy elvárásai az embernek. FC4-et fog kapni, kilátópontokra mászással, és falu foglalásokkal.