Persze, már rég kiadták, de korunkra szinte szokássá vált az AAA-kategóriás címeket hibák ezreivel boltokba engedni, hogy a derék vásárlók bétatesztelőként működve szűrjék ki a bugokat, amiket később foltokkal orvosolnak a fejlesztők.
Bár a Far Cry 3 nem volt egy különösebben problémás shooter, azért akadt benne egy-egy kellemetlen hiba, amiket sorra javítgat a Ubisoft -- most megérkezett az 1.04-es javítás. Lássuk, mi változik, miután letöltődött!
Bár a Far Cry 3 nem volt egy különösebben problémás shooter, azért akadt benne egy-egy kellemetlen hiba, amiket sorra javítgat a Ubisoft -- most megérkezett az 1.04-es javítás. Lássuk, mi változik, miután letöltődött!
ÁLTALÁNOS JAVÍTÁSOK
- Kiküszöbölték az irányítás átállításakor jelentkező hibákat.
TÖBBJÁTÉKOS MÓD
- Stabilabb többjátékos mód.
- Már nem omlik össze a játék, ha bombát telepítünk.
- Egyéb fagyások is javításra kerültek.
- Bármilyen felületen tudunk ugrálni.
- Nem lehetünk többé láthatatlanok.
- A fegyverek képének hibáit száműzték a Decoding menüből.
- A kooperatív küldetések után többé nem tűnnek el a fegyvereink.
- Nem fagy ki a kooperatív mód a Loadout menüben.
- A nyílvessző kilövése után nem ordítjuk többé, hogy "Reloading!".
- A partik többé nem lehetnek túlerőben egymással szemben.
- Javítottak a hostok migrációján.
- A hálózati hibák mostantól host-váltást generálnak.
- Lobbizáskor többé nem figyelmeztet a játék a profilunk védelmére.
- Custom játékban nem ragadunk harmadik személyű nézetbe.
- Immár mindenkor sebez a lángszóró.
- A "Player is on the way!" felirat nem ragad rá a halott játékosokra többé.
- A host lelépése után sem ragadunk a fekete képernyőn.
- A tűznyilak is sebeznek.
- Jutalom jár a nagy távolságból elkövetett gyilkosságokért.
- Jutalom jár a Tag Assistért.
- Mindig látható a Killcam.
- Kiiktatható a túlélőösztön.
- Immár csak a megfelelő helyen használható a Psych-gáz.
- A mérges gáztól sem fagyunk ki többé.
- Immár minden léptünk hallható.
- A feltámasztásunk után sem csúszik a hang.
- A levegőben kiiktatott játékosok sem szakadnak le a szerverről.
PÁLYATERVEZŐ
- Több infó található a Player Maps listán.
- Több karakterből állhat egy játékos által készített pálya neve a lobbiban.
- Immár minden játékospálya letöltődik a lobbiban.
- A Firstorm sem "ragasztja be" a játékosokat.
EGYJÁTÉKOS KAMPÁNY
- Nem ragad be a kamera, ha követ akarunk hajítani.
- Dr. Earnhardt barlangjában immár mindenkinek betöltődik a szükséges relikvia.
- A fegyverek nem ragadnak a kezünkbe többé.
- A leaderboardot immár nem befolyásolja, hogy ki mikor lépett ki vagy be.
- A füves küldetés után is frissül a feladataink listája.
- Új opciók érhetők el a HUD-ra.
- Támogatottá váltak a DLC-k.
- A Black Gold című küldetésben elérhető sebezhetetlenség exploit immár a múlté.
- A Phonecall from Hurk (ULC-küldetés) nem törli az eddigi missziók listáját.
- Sam nem tűnik el többé a Black Gold küldetés kellős közepén.
- Sam nem akad el többé, ha szétlőttünk előtte egy járművet.
Mindezek ellenére, én is bőszen dolgozom a CoD MW2: Wasteland multiplayer pályájának adaptálásán
http://www.battlefield.hu/content/2012/12/18/FPS-ek_palyai_Far_Cry_3-ban