Talán emlékeztek még a Bard’s Tale című rendkívül szellemes akció-RPG paródiára, amely pár évvel ezelőtt jelent meg, de ha ez nem, akkor az első Fallout emléke biztos felsejlik sokak számára. Az inXile igazából a nem túl sikeres Bard’s Tale óta nem hallatott magáról (amelynek egyébként a címén kívül nem sok köze volt a klasszikus Commodore 64-es szerepjátékhoz), úgyhogy az is csoda, hogy egyáltalán eddig fennmaradtak, miközben az aktív stúdiókat is sorra zárják be.
Fargo a szokásos marketingszöveget nyomatta frissen felvett régi kollégájával kapcsolatban („Jason fantasztikus múlttal rendelkezik a szerepjátékok fejlesztése téren és..." blablabla) azonban sokkal érdekesebb, hogy a két úriember újabb szerepjátékot fejleszt az inXile-on belül. Mivel PC-re manapság már sajnos nem dézsával öntik az RPG-ket, ezért reméljük, hogy a készülő játék erre a platformra is megjelenik.
Fargo a szokásos marketingszöveget nyomatta frissen felvett régi kollégájával kapcsolatban („Jason fantasztikus múlttal rendelkezik a szerepjátékok fejlesztése téren és..." blablabla) azonban sokkal érdekesebb, hogy a két úriember újabb szerepjátékot fejleszt az inXile-on belül. Mivel PC-re manapság már sajnos nem dézsával öntik az RPG-ket, ezért reméljük, hogy a készülő játék erre a platformra is megjelenik.
Szóval akkor Jason Anderson ex-baseballjátékos fogja fejleszteni a Fallout 4. részét.
Szóval akkor Jason Anderson ex-baseballjátékos fogja fejleszteni a Fallout 4. részét.
A "Black Isle"-hoz annyit szeretnék hozzátenni, hogy a Black Isle egyrészt nem is valamilyen külső stúdió volt, aki csatlakozott az Interplay-hez, mint kiadóhoz, mint ahogy az manapság jellemző a fejlesztőcsapatokra, hanem az Interplay szerepjátékot fejlesztő saját részlege.
Másrészt a Falloutot még csak nem is a Black Isle fejlesztette, ugyanis akkor még nem létezett ez a csapat, hanem az "Interplay Productions". Ha felmész a Mobygames-re, akkor a "Developed by" résznél is az Interplay szerepel és nem a Black Isle. Konkréten emlékszem is rá egyébként, hogy a Black Isle a Fallout megjelenése UTÁN alakult meg (természetesen nagy részben a Fallout fejlesztőből) és első játékuk a Fallout 2 volt, illetve a Baldur's Gate készítésében is közreműködtek a BioWare-vel. (Az, hogy utóbbiban mennyire, azt a BioWare most már vitatja, de azt megint csak nem tudhatjuk biztosan, hogy mennyire van igazuk...)
Jason D. Anderson nevét sokszor egyszerűen Jason Andersonként tüntetik fel, az eredeti hírben is, sőt, még a Mobygames-en is sok játéknál. Nyilván vannak névrokonai.
Az hogy ki ex-akármi, abba pedig ne menjünk bele, mert nem igazán tudod megítélni, hogy ki mennyire és min dolgozott. Nyilván a reklám is közrejátszik ebben, hiszen a játékpiacban a reklám borzasztó fontos szempont.
A "Black Isle"-hoz annyit szeretnék hozzátenni, hogy a Black Isle egyrészt nem is valamilyen külső stúdió volt, aki csatlakozott az Interplay-hez, mint kiadóhoz, mint ahogy az manapság jellemző a fejlesztőcsapatokra, hanem az Interplay szerepjátékot fejlesztő saját részlege.
Másrészt a Falloutot még csak nem is a Black Isle fejlesztette, ugyanis akkor még nem létezett ez a csapat, hanem az "Interplay Productions". Ha felmész a Mobygames-re, akkor a "Developed by" résznél is az Interplay szerepel és nem a Black Isle. Konkréten emlékszem is rá egyébként, hogy a Black Isle a Fallout megjelenése UTÁN alakult meg (természetesen nagy részben a Fallout fejlesztőből) és első játékuk a Fallout 2 volt, illetve a Baldur's Gate készítésében is közreműködtek a BioWare-vel. (Az, hogy utóbbiban mennyire, azt a BioWare most már vitatja, de azt megint csak nem tudhatjuk biztosan, hogy mennyire van igazuk...)
Jason D. Anderson nevét sokszor egyszerűen Jason Andersonként tüntetik fel, az eredeti hírben is, sőt, még a Mobygames-en is sok játéknál. Nyilván vannak névrokonai.
Az hogy ki ex-akármi, abba pedig ne menjünk bele, mert nem igazán tudod megítélni, hogy ki mennyire és min dolgozott. Nyilván a reklám is közrejátszik ebben, hiszen a játékpiacban a reklám borzasztó fontos szempont.
hogy fargo mit csinált, fog sincs, de ha egy névre emlékeznék a falloutokkal kapcsolatban, az övé lenne az, tényleg minden intro vele kezdődött .
anderson amúgy az interplayos idők mellett a troika szentháromságának 3. tagja volt, tehát valóban rutinos, öreg motoros. amúgy a 3. találat nekem wikipedián, kiadja d. nélkül is.
remélem, nem voltam agresszív .
hogy fargo mit csinált, fog sincs, de ha egy névre emlékeznék a falloutokkal kapcsolatban, az övé lenne az, tényleg minden intro vele kezdődött .
anderson amúgy az interplayos idők mellett a troika szentháromságának 3. tagja volt, tehát valóban rutinos, öreg motoros. amúgy a 3. találat nekem wikipedián, kiadja d. nélkül is.
remélem, nem voltam agresszív .
Ja még annyit, Brian Fargóról már az első hozzászólásban is tudtam, hogy a kiadó Interplay feje volt, ezzel együtt írtam, amit írtam.
Ja még annyit, Brian Fargóról már az első hozzászólásban is tudtam, hogy a kiadó Interplay feje volt, ezzel együtt írtam, amit írtam.
Ha jól értem, Brian Fargo a kiadó vezetője volt, a fejlesztő Black Isle-nak nem volt tagja, innentől a játékhoz úgy gondolom valóban nem volt sok köze, de legalábbis közel sem annyi, mint egy designernek. Akkor ennyi erővel minden kiadó vezetőjét is fel lehetne emlegetni egy-egy játéknál.
Nem igazán tetszik ez az agresszív hangnem irántam, még akkor sem, ha nem jogos, amit írtam...
Kredenc: http://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Anderson , aki egy baseball-játékos. Simán Jason Andersonra keresve ezt hozza ki egyetlen találatnak. Ismét elnézést kérek, hogy nem tudom fejből, kinek mi a teljes neve (Jason D. Anderson), ami alapján rá lehet keresni, és emiatt téves következtetésekre jutok... Nyilván ha kapásból megtalálom azt az oldalt, nem írtam volna, hogy "abszolút semmit nem hoz". Most lehet mondani, hogy mennyire megalapozatlanul kommentelek, és nem járok annyira utána mindennek, mintha egy szakdolgozatot írnék...
Mindössze arra szerettem volna kilyukadni, hogy ezek a "ex-Fallout-fejlesztők", vagy a másik kedvencem "ex-Blizzardosok" már túlságosan elkoptatott kifejezések, és önmagukban semmit nem jelentenek, csak reklámértékük van.
Ha jól értem, Brian Fargo a kiadó vezetője volt, a fejlesztő Black Isle-nak nem volt tagja, innentől a játékhoz úgy gondolom valóban nem volt sok köze, de legalábbis közel sem annyi, mint egy designernek. Akkor ennyi erővel minden kiadó vezetőjét is fel lehetne emlegetni egy-egy játéknál.
Nem igazán tetszik ez az agresszív hangnem irántam, még akkor sem, ha nem jogos, amit írtam...
Kredenc: http://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Anderson , aki egy baseball-játékos. Simán Jason Andersonra keresve ezt hozza ki egyetlen találatnak. Ismét elnézést kérek, hogy nem tudom fejből, kinek mi a teljes neve (Jason D. Anderson), ami alapján rá lehet keresni, és emiatt téves következtetésekre jutok... Nyilván ha kapásból megtalálom azt az oldalt, nem írtam volna, hogy "abszolút semmit nem hoz". Most lehet mondani, hogy mennyire megalapozatlanul kommentelek, és nem járok annyira utána mindennek, mintha egy szakdolgozatot írnék...
Mindössze arra szerettem volna kilyukadni, hogy ezek a "ex-Fallout-fejlesztők", vagy a másik kedvencem "ex-Blizzardosok" már túlságosan elkoptatott kifejezések, és önmagukban semmit nem jelentenek, csak reklámértékük van.
Jason D. Anderson a Wikipediiában.
Leon, te melyik Wikipediában nézted?
Jason D. Anderson a Wikipediiában.
Leon, te melyik Wikipediában nézted?
Jason Anderson a Fallout vezető művésze volt (Jason D. Anderson néven), Leonard Boyarsky (A Troika egyik alapítója) és Gary Platner (most Blizzard, többek között a WoW környezetének egyik kialakítója) társaságában.
Anderson Tim Cainnek segített megtervezni az izometrikus motort, a játék világát, a kezelőfelületet, valamint besegített a dobozkép és a különböző artworkök készítésénél. Hivatalos titulusa "technical art director" volt, gyakorlatilag a Fallout teljes készítését felügyelte művészeti szempontból. Hasonló feladatkört töltött be a Stonekeep és a Light & Darkness projektnél. Miután az Interplay szétesett, a már említett Leonard Boyarskyval és annak testvérével, Timmel hármasban alapították meg a Troika Gamest, ahol az Arcanum főprogramozója és projektvezetője, valamint a Vampire: MtB kreatív igazgatója volt.
Ezek után döntsd el te, mennyire jelentős vagy sem Jason D. Anderson...
Jason Anderson a Fallout vezető művésze volt (Jason D. Anderson néven), Leonard Boyarsky (A Troika egyik alapítója) és Gary Platner (most Blizzard, többek között a WoW környezetének egyik kialakítója) társaságában.
Anderson Tim Cainnek segített megtervezni az izometrikus motort, a játék világát, a kezelőfelületet, valamint besegített a dobozkép és a különböző artworkök készítésénél. Hivatalos titulusa "technical art director" volt, gyakorlatilag a Fallout teljes készítését felügyelte művészeti szempontból. Hasonló feladatkört töltött be a Stonekeep és a Light & Darkness projektnél. Miután az Interplay szétesett, a már említett Leonard Boyarskyval és annak testvérével, Timmel hármasban alapították meg a Troika Gamest, ahol az Arcanum főprogramozója és projektvezetője, valamint a Vampire: MtB kreatív igazgatója volt.
Ezek után döntsd el te, mennyire jelentős vagy sem Jason D. Anderson...