- Áprilisban jön a Wastelanders DLC
- Ez tradicionálisabb útra vezeti a Fallout 76-ot
- A készítők nem hitték, hogy az NPC-ket hiányolni fogják a játékosok
A Fallout 76 április 7-én kapja meg eddigi legnagyobb frissítését a Wastelanders DLC képében. Ezzel az MMO hagyományosabb Fallout-játékká válik, hiszen megjelennek a nem játékos karakterek, a párbeszédek és a világra kiható döntések. Lényegében mindaz, amire már 2018-ban számítottunk. Hogy miért nem kaptuk akkor meg?
Nos, Ferret Baudoin vezető tervező szerint főleg azért, mert a fejlesztés alatt senki sem gondolt arra, hogy bárki is negatívan fogja megítélni a Fallou 76-ot az NPC-k hiánya miatt. A PAX Easten árulta el a GamesIndustry-nek, hogy akkoriban nem volt tiszta analógiájuk azzal kapcsolatban, hogy mit készítenek.
Aztán persze jöttek a visszajelzések, így az online szolgáltatás lehetőségeit kihasználva a Bethesda figyelmét a PvP és PvE irányvonalról a hagyományos Fallout-értékek felé fordíthatta. Bár Baudoin úgy gondolja, hogy a Fallout 76 megjelenésekor is kielégíthette azokat, akik például szeretik a világok felfedezését, rá kellett jönniük, hogy sokan inkább embereket és érzelmi kötődéseket akarnak.
A Wastelanders ennek tükrében sokkal tradicionálisabb Fallout-produktum lesz, olyan élményt nyújtva, amire a Fallout 3 és a Fallout 4 után számítunk. Reményeik szerint ezzel visszacsábíthatják azokat is, akik a megjelenés után elfordultak a Fallout 76-tól.