A GSC GameWorld érdekes stúdió: nem elég, hogy évek óta kiállnak a PC-s játékfejlesztés mellett, de még a kalózkodást is elnézik, ha van rá indok, ami legtöbbször az, hogy nincs eleget a tejbe aprítani ahhoz, hogy valaki 60 dollárt dobjon ki az ablakon egy-egy játékért.
Így aztán hiába kell majd állandó internetkapcsolat a Stalker 2-höz, lévén DRM-es lesz, ha a fejlesztői hozzáállásból nem a szembeköpő bizalmatlanság árad, már könnyebben el lehet fogadni a dolgot.
"A kalózkodás komoly problémánk: igyekszünk küzdeni ellene, de csak ésszerűen. Ha az emberek nem engedhetnek meg maguknak egy bolti változatot, a mi előnyünket szolgálja, hogy letölthessék és aztán fizetni akarjanak érte. Ukrajnában sok olyan termék van, amit az emberek annyira szeretnek, hogy ezt anyagilag is ki szeretnék mutatni. Mi is ilyen terméket szeretnénk készíteni." - nyilatkozta a GSC fejese, Szergej Grigorovics.
Magyarán ha valaki letölti a játékot, azért so-so tud majd szórakozni vele, mert a srácok célja sem az, hogy a warez teljesen lenullázódjon. Épp csak annyira lesz gagyi a sok félmegoldás, hogy a játékosok előbb-utóbb a program szeretetéből adódóan is vegyenek egy licencet, ami akár internetes kód is lehet majd. Bár nem a DRM a legszimpatikusabb megoldás, egy biztos: a GSC hozzáállása példaértékű lehet az olyan DRM-es kiadóknak, mint a Ubisoft.
(A képek értelemszerűen az első részből származnak.)
Így aztán hiába kell majd állandó internetkapcsolat a Stalker 2-höz, lévén DRM-es lesz, ha a fejlesztői hozzáállásból nem a szembeköpő bizalmatlanság árad, már könnyebben el lehet fogadni a dolgot.
"A kalózkodás komoly problémánk: igyekszünk küzdeni ellene, de csak ésszerűen. Ha az emberek nem engedhetnek meg maguknak egy bolti változatot, a mi előnyünket szolgálja, hogy letölthessék és aztán fizetni akarjanak érte. Ukrajnában sok olyan termék van, amit az emberek annyira szeretnek, hogy ezt anyagilag is ki szeretnék mutatni. Mi is ilyen terméket szeretnénk készíteni." - nyilatkozta a GSC fejese, Szergej Grigorovics.
Magyarán ha valaki letölti a játékot, azért so-so tud majd szórakozni vele, mert a srácok célja sem az, hogy a warez teljesen lenullázódjon. Épp csak annyira lesz gagyi a sok félmegoldás, hogy a játékosok előbb-utóbb a program szeretetéből adódóan is vegyenek egy licencet, ami akár internetes kód is lehet majd. Bár nem a DRM a legszimpatikusabb megoldás, egy biztos: a GSC hozzáállása példaértékű lehet az olyan DRM-es kiadóknak, mint a Ubisoft.
(A képek értelemszerűen az első részből származnak.)
Legpuska: hogy érted, hogy ilyen játéknál? Mitől lenne értelmetlen bármilyen játékban is a demó? A net meg egyébként nem egy betonbiztos valami, hiába van rá bármennyi pénzed.
A CS ás CoP-ot igazából azért is mert a SoC elő és utó "játékai"
De a CS-nél és a CoP-nál is amiket kiadtak videokat azok valami iszonyatosan magával ragadóak voltak.
Pl a CS-nél az atmoszféra trailert. Ha megnézem egyből játszhatnékom támad a játékkal.
Szerintem maradjanak ők ennél a résznél. Eddig bevált (nálam legalább is )
Most ha őket nem zavarja, hogy valaki letölti a játékukat és aztán megveszi akkor miért csinálnak DRM-et, ami (elvileg) azért van, hogy le legyen warez?