Annak ellenére, hogy a Warzone egy kicsit későn érkezett meg a battle-royale színtérre, a mai napig játékosok millióit köti le. A Warzone azonban egészen másféle formát is ölthetett volna. Egy korábbi Call of Duty-fejlesztő most elárulta, hogy a Warzone fejlesztésének közepén a csapatot arra kérték, hogy váltsanak műfajt, és a játék inkább egy GTA Online klón legyen, ne pedig egy újabb battle-royale cím.
A korábbi Raven Software fejlesztő Michael Gummelt a Warzone-on végzett munkájáról is mesélt egy interjúban, és elárulta, hogy a projekt fejlesztése során a Warzone egy GTA-szerű változata is megjelenhetett volna. Gummelt szerint eredetileg lettek volna AI-vezérelt NPC-k a térképen, akik nemcsak küldetéseket adtak, hanem lehetett volna velük vagy éppen ellenük harcolni. A kiadó végül azért döntött a battle-royale műfaj mellett, mert minél szélesebb közönséghez akartak szólni a játékkal. Gummelt és egykori csapata viszont több ötletet továbbvitt és beépítették őket a DMZ-be.