Érdekességek a hétvégére rovatunkban az elmúlt hét nap hírértéket nem tartalmazó, de szórakoztató, lenyűgöző vagy éppen vicces apróságairól (videók, képek, történetek) emlékezünk meg, a teljesség igénye nélkül.
A hét videója
A mondás úgy tartja, ha eldobsz egy követ, biztosan egy olyan játékot találsz el, amiben Troy Baker az egyik szinkronszínész -- és most már az I Am Bread is ezek közé tartozik. Persze, igazából nem, csak a GameSpotnak ökörködött egy keveset.
Nem múlhat el hét egy vagy két GTA 5 videó nélkül, így itt van most egy 8-Bit Bastardtól, aki egy hét napos time-lapse videóval jelentkezett.
A másik anyag The XXI-től származik, aki megmutatja nekünk, milyen Los Santos este, mikor igazán beindul az élet a városban.
Remek ijesztgetős játék a Five Nights at Freddy's, de mi van, ha azt mondom, hogy jóval összetettebb a történet, mint az elsőre látszik? Ha kíváncsi vagy, akkor nézd meg a The Game Theorists videóját, amiben egy nagyon érdekes elméletet hallhattok a játék hátteréről.
Megjelent a klasszikus Train pálya újraálmodott változata a Counter-Strike: Global Offensive-ben, a játékosoknak pedig nem kellett sok idő ahhoz, hogy megtaláljanak egy olyan hibát, amit kihasználva könnyebben nyerhetik meg a meccseket. A szóban forgó exploit arra épül, hogy a játékos, ha elég gyors, ráugorhat egy galamb hátára, ezzel feljutva a háztetőkre, ahonnan szépen be lehet látni az egész pályát, na meg lelőni a mit sem sejtő áldozatokat.
A Valve szerencsére gyorsan kapcsolt, s a legújabb frissítéssel ezt a hibát már eltávolították, sőt egy táblát is elhelyeztek, ami lefordítva nagyjából annyit jelent: Ne lépj a galambra!
A DefendTheHouse már régóta kiváló munkát végez abban, hogy megtalálják az igazságot a videojátékos teóriák, városi legendák soraiban. Eredetileg a Halóban kezdték a munkásságukat, de idővel terjeszkedni kezdtek, s most már több nagyobb címben is vizsgálódnak -- most például a Far Cry 4-ben.