Tegnap a teljes játékvilág értesült arról, hogy mikor érkezik a Dragon Age 2 kipróbálható verziója, s habár biztos forrásból jött az információ, a BioWare mégis megpróbálta eltusolni a dolgot, ami kissé összezavarta a játékosokat, de aztán szerencsére az EA közbelépett és egy hivatalos sajtóközleménnyel tiszta vizet öntött a pohárba: lesz demó, mégpedig február 22-én!
A próbaverzióban a játék prológusát teljesíthetjük, melynek során egy kicsit közelebbről ismerkedhetünk meg Hawke karakterével és a BioWare által megteremtett gazdag világgal. A kalandunk elején három kaszt közül választhatunk, s miután lemészároltuk az elénk kerülő ellenfeleket az újonnan megismert képességeinkkel, a demó utolsó momentumaként belépünk Kirkwallba, ahol összebarátkozunk hősünk szíve választottjával, Isabelával, a veszélyes csempésszel, illetve megkapjuk a Hayder’s Razor nevezetű, harci képességeinket és életerőnket fokozó ősi dwarven pengét, amit aztán a teljes játékban használhatunk.
A Dragon Age 2 demója nem csak PC-re, hanem Xbox 360-ra ás PlayStation 3-ra is meg fog jelenni.
A próbaverzióban a játék prológusát teljesíthetjük, melynek során egy kicsit közelebbről ismerkedhetünk meg Hawke karakterével és a BioWare által megteremtett gazdag világgal. A kalandunk elején három kaszt közül választhatunk, s miután lemészároltuk az elénk kerülő ellenfeleket az újonnan megismert képességeinkkel, a demó utolsó momentumaként belépünk Kirkwallba, ahol összebarátkozunk hősünk szíve választottjával, Isabelával, a veszélyes csempésszel, illetve megkapjuk a Hayder’s Razor nevezetű, harci képességeinket és életerőnket fokozó ősi dwarven pengét, amit aztán a teljes játékban használhatunk.
A Dragon Age 2 demója nem csak PC-re, hanem Xbox 360-ra ás PlayStation 3-ra is meg fog jelenni.
Van benne valami, amiket mondasz! Ez az egész taktikai nézet is "megszűnik"...pedig az keltette bennem az egyik legfontosabb RPG-stratégiai dolgot és azért szerettem meg a DAO-t, most gondoljunk bele, hogy a nagy DAO fanok meg mennyire fogják legörbíteni a szeretetüket a játék iránt...ilyen leszek sajnos én is, de ezért lesza demó, hogy kipróbáljuk...ha nem tetszik, nem játszunk vele, kicsit még gorombáskodunk és aztán ha mégiscsak azt mondjuk, hogy "oké, legalább a történet meg minden, ezért játszunk vele" Aztán meg ki tudja? Lehet hogy megtetszik a játék.
Amúgymeg:
Az új qunarinak én sem tudom, miért van szarva
Isabella meghát...na mindegy...
mi van?már a szerelmünket se lehet kiválasztani?
Mellesleg én nem is feltétlenül a harcrendszer miatt problémázom, mert azt már egy videóban bemutatták, hogy PC-n marad az idő megállítása és a spellek ilyenkor történő kiválasztása, csak konzolon lesz "kalapáld csak a gombokat, Józsika"-féle megközelítés (köztünk szólva oda is való, de psszt, ne áruljátok el senkinek, hogy ilyet mondtam), inkább az aggaszt valamelyest, hogy az egyik fejlesztői nyilatkozat alapján nekem nagyon úgy tűnik, hogy főleg Kirkwall-ban és környékén fog játszódni az egész, inkább csak az idő fog változni, nem annyira a helyszínek. Ebből még persze valami feeling-es, korábban annyira nem látott dolog is kisülhet, de nekem inkább az az érzésem, hogy alig volt idejük a játékra, mert az EA szorongatja a golyóikat, hogy "sikerjáték, folytatást, de MOST!", így viszont abban a helyzetben találták magukat, hogy nem nagyon volt idejük sok helyszínt kidolgozni, nemhogy több játszható fajt (azért hagyni a játékost, hogy egy qunari-val nyomuljon... nos... illene... ha már RPG), így kitalálták ezt a humbugot az idővel. Na mindegy, amint mondtam, még kisülhet belőle jó is.
Ja, a demó meg persze jöjjön csak. Nehogymá' ne.
Egyébként két kérdés foglalkoztat:
1. A qunari-knak hogy nőtt hirtelen EKKORA szarvuk?!
2. Isabela miért nem hasonlít az első DA-beli önmagára?
(de igazából mindkettőre van egy kissé elszomorító válasz-hipotézisem... jobban mondva ugyanaz mindkét esetben...)
BioWare hol van a beígért Igazi Baldrur's Gate??