A Konami prezentációján bemutatott NeverDead a közeljövő fantasy- és horror elemekből felépített világában játszódik, ahol az emberiség egy évezredes álmából felkelt démoni erővel kénytelen összecsapni, ha életben kíván maradni. Azonban nem ez a kissé klisés alapfelállás teszi érdekessé a játékot, hanem a főszereplő Bryce, akit démonok évszázadokkal ezelőtt a halhatatlanság erejével ruháztak fel, ő pedig nem rest használni ezen képességét.
A démonokkal vívott harcok során a testi épségünkkel mit sem törődve ronthatunk rá a kisteherautó (és néha nagyobb) méretű szörnyekre, ám hiába van egy erős pisztolyunk és kardunk, gyakran végtag- és fejvesztés lesz az összecsapás vége. A halhatatlanságunknak köszönhetően azonban megcsonkítva is tovább tudunk harcolni, ami abszurd és persze szórakoztató szituációkhoz vezet majd.
A NeverDead egy most még ismeretlen időpontban fog megjelenni PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
A démonokkal vívott harcok során a testi épségünkkel mit sem törődve ronthatunk rá a kisteherautó (és néha nagyobb) méretű szörnyekre, ám hiába van egy erős pisztolyunk és kardunk, gyakran végtag- és fejvesztés lesz az összecsapás vége. A halhatatlanságunknak köszönhetően azonban megcsonkítva is tovább tudunk harcolni, ami abszurd és persze szórakoztató szituációkhoz vezet majd.
A NeverDead egy most még ismeretlen időpontban fog megjelenni PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
Egyetlen eredeti ötlet még egy játékot sem vitt el a hátán.
De ettől függetlenül már látom a sorsát. Kb. ilyen Jericho- vagy Infernal-szinten lesz. Van benne egy jó ötlet, de a többi része közepes vagy átlagos. A sztoriról inkább ne is beszéljünk.
amúgy elgondolkodtam hogy mit keres itt Jack Sparrow, mert tök olyan volt a mozgása, amikor még nem látszódtak a szereplők, csak a körvonalaik
egy ijen jatek felkelti mindenki erdeklodeset
Jó hogy Boxot vettem várom