Korábban többször is felvetődött, hogy a következő Need for Speed a sokak által kedvelt Most Wanted valamilyen formában való visszahozása lesz, s noha eddig is nagyon valószínűnek tűnt a dolog, most már kész tényként számolhatunk be erről.
Az Electronic Arts E3-as prezentációját részletező sajtóközleményből derült, hogy a nagyszínpadon, egyéb nagy kaliberű játékok mellett a Need for Speed: Most Wanted is ott lesz, melyet a felfrissített Hot Pursuitot jegyző, a Burnout-sorozattal igazi hírnevet szerző Criterion Games csapata fog elkészíteni, de hogy pontosan mire -- egy remake-re vagy folytatásra -- számíthatunk, az még nem derült ki. Szerencsére már közel van a kiadó sajtótájékoztatója, hiszen hétfőn, 21:30 környékén elindul a nagy show, mi pedig jelentkezünk majd a részletekkel, mégpedig élőben.
A híres játékújságíró, Geoff Keighley mellesleg már megosztotta az első hivatalos játékképét Twitteren. Íme:
Az Electronic Arts E3-as prezentációját részletező sajtóközleményből derült, hogy a nagyszínpadon, egyéb nagy kaliberű játékok mellett a Need for Speed: Most Wanted is ott lesz, melyet a felfrissített Hot Pursuitot jegyző, a Burnout-sorozattal igazi hírnevet szerző Criterion Games csapata fog elkészíteni, de hogy pontosan mire -- egy remake-re vagy folytatásra -- számíthatunk, az még nem derült ki. Szerencsére már közel van a kiadó sajtótájékoztatója, hiszen hétfőn, 21:30 környékén elindul a nagy show, mi pedig jelentkezünk majd a részletekkel, mégpedig élőben.
A híres játékújságíró, Geoff Keighley mellesleg már megosztotta az első hivatalos játékképét Twitteren. Íme:
A tuninggal egyetértek, nagyon szerettem a verda személyre szabhatóságát (viszont a csillagos rendszer nekem se tetszett..). Az "Előzz meg tudásból, fékezz ki vagy gyorsíts ki jobban"-nal viszont vitatkoznék, az ilyen szerintem a szimulátorokba való, ott lehet arról szó, hogy a tudás és precizitás győz az agresszív vezetés felett. Ezzel szemben, mivel egy arkád játéknak (lásd Burnout) nem a valósághűsége a legnagyobb erénye, ott az utóbbi stílus legyen a nyerő.
Pont az ilyen felfogású játékosok miatt hagytam abba a Race Driver Grid-et mi az hogy kiforgatni az előtted lévőt?? Előzz meg tudásból, fékezz ki vagy gyorsíts ki jobban!
Nekem meg igen is bejöttek a legdurvább szélesítések, volt normális optikai tuning is nem kellett alap autókkal furikáznom hanem normál utcai kocsikhoz is lehetett nyúlni, nekem ez jött be ennyi, ha lehetőség lett volna rá az utolsó csavarig módosítottam volna a kocsit hogy egyedi legyen a stílusomhoz alakítva.
Underground 1-2? Pont azokat említed amikben a legszemtelenebbül csaltak az ellenfelek. Na meg az a forgalom: némelyik autón szinte keresztülmész, van amelyiknek elkapod a hátsó lökhárítóját és mintha falba mentél volna, villanykarókat borigatsz ki, de a facsemete majdhogynem kettévágja az autót.
Az Undergroundban az utolsó körben az ellenfél végsebessége 100 km/h-val nő, és nem lehet őket kiforgatni, hiába kapod el a hátsókereket, lepattansz róla...
Arról nem is beszélve, hogy az Underground2-ben a gyenge AI-t azzal akarták kompenzálni, hogy 16 körös versenyeket raktak be, hátha hibázok, de tényleg rohadtul unalmas volt 3szor lekörözni őket versenyenként. Na meg az a csillagos rendszer, hogy ha tovább akarsz jutni muszáj volt karbonszálas karosszériát felrakni, amitől olyan ronda lett a kocsi, hogy bele akartam hajtani a tengerbe, valami katasztrófa volt.
Az Underground 2-nél csak a Carbon volt rosszabb a szériában, a flipperként pattogó matchbox-szerű autókkal...
Szerintem pedig a legjobb NFS a HP2, mert ott kaptuk meg utoljára az igazi hamisítatlan NFS életérzést, luxuskocsikkal, szép tájakkal, csaló, rohadék, szemétláda zsarukkal...
Akkor én is kivétel vagyok... mert nekem a NFS UG2 és a PS a kedvencem