...most azonban megérkezett a második javítás a cucchoz, úgyhogy aki ne adj isten próbálgatta már a "nagy vonalakban" ingyenes, de havi pár dollárért letisztultabb, biztonságosabb, szárazabb érzést nyújtó Dungeon Runnerst, most itt az ideje, hogy újra belevesse magát a küzdelembe. Mostantól fogva aki nem fizet, már az is hozzáférhet néhány eddig lezárt tárgyhoz, illetve útvesztőhöz - ez többek között az új reklámrendszernek is köszönhető, amit erőszakkal beletuszkoltak a cuccba, és amelynek hála mostantól nem lepődhetünk meg, ha töltés közben pornóoldalakat megszégyenítő termékbemutatón kell átvágnunk magunkat. Mese nincs, mindenért fizetni kell - van, amiért pár dollárt, és van, amiért csak pár percet az életünkből; azt majd mindenki eldönti, hogy melyik a drágább neki.
A reklámokon kívül sikerült még másfél kiló élvezhető tartalmat is a játékba tuszkolni - ilyen többek között a biztonságosabbá varázsolt vásárlási rendszer, amelynek hála immáron minden bizonnyal kedves, elragadó felebarátaink nem okézzák le azonnal az üzletet, és futnak el nagy nehezen összeszedett varázstárgyunkkal a hónuk alatt. Ettől függetlenül kicsit csiszoltak még az olyan hétköznapi dolgokon is, mint a harcrendszer, illetve a ritka varázstárgyak esési esélye, röviden R.V.E.E. (Új szakszó, de a "loot", illetve a "c'mon yu' haxxor, gimme' XP" mellé simán befér.) Aki esetleg nem unta meg 1996-ban a "lemegyek az útvesztőbe, hókon nyomom a szőrös rémséget, kimászom az útvesztőből" stílusú játékokat, ideje, hogy kipróbálja a Dungeon Runnerst. Ugyan fikarcnyival sem élvezetesebb, mint a több mint tíz esztendős Blizzard-klasszikus, de arra feltétlenül megfelelő, hogy a stílus szerelmesei pár órát vérengzzenek benne.
A reklámokon kívül sikerült még másfél kiló élvezhető tartalmat is a játékba tuszkolni - ilyen többek között a biztonságosabbá varázsolt vásárlási rendszer, amelynek hála immáron minden bizonnyal kedves, elragadó felebarátaink nem okézzák le azonnal az üzletet, és futnak el nagy nehezen összeszedett varázstárgyunkkal a hónuk alatt. Ettől függetlenül kicsit csiszoltak még az olyan hétköznapi dolgokon is, mint a harcrendszer, illetve a ritka varázstárgyak esési esélye, röviden R.V.E.E. (Új szakszó, de a "loot", illetve a "c'mon yu' haxxor, gimme' XP" mellé simán befér.) Aki esetleg nem unta meg 1996-ban a "lemegyek az útvesztőbe, hókon nyomom a szőrös rémséget, kimászom az útvesztőből" stílusú játékokat, ideje, hogy kipróbálja a Dungeon Runnerst. Ugyan fikarcnyival sem élvezetesebb, mint a több mint tíz esztendős Blizzard-klasszikus, de arra feltétlenül megfelelő, hogy a stílus szerelmesei pár órát vérengzzenek benne.
Nos, nekem nagyon unszimpatikus ez a reklámosdi.... Nem tudom, de az eléggé felháborító, hogy logout után berobbant egy elléptethetetlen, idióta, lépesmézs video, amiben valamit éppen promotáltak.
Meg az egész játék LAG-zik. Persze ez lehet az én hibám is...
Szóval még várok vele kicsit . Jöjjenek csak a patch-ek.
Ha lesz időm, akkor nekiesek majd. Egyelőre marad a TQ!
Nem szeretem a reklámokat, de majd meglátjuk, mennyire elviselhető...
Szóval nálam kezdődik akkor: Dungeon Runners, csapó 2.