Nem akarom leírni a sztorit, hiszen már mindenki betéve tudja, aki valamennyire is érdeklődik a videojátékok iránt. A drága jó George Broussard és csapata tizenegy éve rendszeresen bejelenti, hogy a Duke Nukem Forever köszöni szépen, jól van, és mellé ilyentájt, karácsony körül mindig megajándékoz minket valami anyaggal, ami azt bizonyítja, hogy „egyre készebb” a termék.
Kezdtem már aggódni, hogy idén nem kapunk semmit a fa alá, de felesleges volt, a 3D Realms legalább ezt a jó szokását megtartja, így aztán érkezett egy bájos csoportkép feltételezhetően Duke apó ellenségeiről, és persze "ingame", ahogy a játékban megjelennek. Nem mondom, tényleg csinos darab, nem mintha egy grafikus nem tudna ilyet összedobni pikk-pakk, de karácsony közeledtével tényleg olyan jó ismét gyereknek lenni, hinni a Jézuskában, és abban, hogy még életünkben játszhatunk majd a Duke Nukem Foreverrel. Higgyünk hát benne, rakjuk ki háttérképnek a cuccot (mindenféle felbontásban megtaláljátok a hivatalos oldalon), és a bejgli majszolása közben pillantsunk rá néha... mert tényleg jó néha hinni a csodákban...
Kezdtem már aggódni, hogy idén nem kapunk semmit a fa alá, de felesleges volt, a 3D Realms legalább ezt a jó szokását megtartja, így aztán érkezett egy bájos csoportkép feltételezhetően Duke apó ellenségeiről, és persze "ingame", ahogy a játékban megjelennek. Nem mondom, tényleg csinos darab, nem mintha egy grafikus nem tudna ilyet összedobni pikk-pakk, de karácsony közeledtével tényleg olyan jó ismét gyereknek lenni, hinni a Jézuskában, és abban, hogy még életünkben játszhatunk majd a Duke Nukem Foreverrel. Higgyünk hát benne, rakjuk ki háttérképnek a cuccot (mindenféle felbontásban megtaláljátok a hivatalos oldalon), és a bejgli majszolása közben pillantsunk rá néha... mert tényleg jó néha hinni a csodákban...
A lényeg hogy jó lett.
TOMYKILLER: Eredetileg a STALKER-t sem akarták még akkor kiadni, csak a kiadó már nagyon toszogatta őket, így kivágták ami nem készült el, és a szerencsére bízták.
GM-Man: a Valve eredetileg fél évet szánt az epizódokra.
Remélem itt is hasonló lesz a minőség.
Mondjuk nem értem, hogy játékot, hogy lehet ennyi ideig készíteni...
Na egyszer úgy is megjelenik,azt a néhány évet már csak kibírjuk,nem?
azt szerintem nem merik megtenni mert karóba húznák az egész gárdát (nem beszélve a sok lóvéról amit már beleöltek ebbe a projektba).
már kezdem azt hinni hogy már a 3D Realms-nál is -nak az egészre és az ilyen képeket tényleg grafikusok csinálják. de azért én még reménykedek hogy 1-2 éven belül kikerül a cucc.
1973-ban még itthon gép sem volt...... csak szekrény méretűek meg lyukkártyások
Én 1984- ben kezdtem Commodore 64 el........
AVE
A belső nézetet már 1973-ban megalkották (Maze War). Ha olyan játékot keresel, ami belső nézetű és lövöldözős, akkor Phantom Slayer, 1982. Aztán kb. ugyanakkor jött a Dungeons of Daggorath, ami a mai napig kultusz (még XP-re is van), abban már van "életerő-kijelzés" (dobogó szív).
Az pedig, hogy mi a műfaj, ebben a kontextusban tök mindegy, mert az UU-ban is belső nézet volt, és lehetett benne harcolni, épp úgy, mint a Wolfensteinben.
Egyébként lehet, hogy tévedtem: nem az első, hanem a második Ultima Underworldben jelent meg a mouse look, de ez a tényen mit sem változtat, hiszen ez is 1993-as, és emlékeim szerint az id ennél később alkalmazta a mouse lookot, ha ismét jól tévedek, akkor a Quake-ben 1996-ban, a Doom-motor még nem tudta ezt.