A Gameinformer júliusi számából kiderült, hogy a Dragon Age 2 jobban hasonlít a Mass Effect 2-re, mint amennyire az elején látszott, a játék ugyanis átveszi az űropera párbeszédrendszerét azzal a különbséggel, hogy konkrét szövegek helyett Alpha Protocol módra hangnemek (mérges, nyugodt, stb.), szerepelnek majd, illetve hasonlóan Shepard parancsnok legutóbbi kalandjához, importálhatjuk az előző játék mentéseit, hogy egy igazán egyedi játékot kapjunk.
Érdekességként érdemes még azt is tudni, hogy a PC-s verzióban ezúttal is taktikusan kell megközelítenünk a csatákat, konzolon viszont egy akció-orientáltabb, pörgősebb, a perifériához jobban passzoló játékmenet várja a rajongókat.
Érdekességként érdemes még azt is tudni, hogy a PC-s verzióban ezúttal is taktikusan kell megközelítenünk a csatákat, konzolon viszont egy akció-orientáltabb, pörgősebb, a perifériához jobban passzoló játékmenet várja a rajongókat.
Szerintem úgy kellet volna megoldaniuk, hogy a Dragon Age-nek csak 1. része legyen és ahhoz folyamatosan kiegészítőket gyártanak. Én azért még reménykedek ebben.
A Dragon Age-ről ha jól emlékszem már 2005ben lehetett olvasni.
Lehet h az idő szépítette meg az emlékeket, de amikor megláttam az első képeket a kezdő részről (ha jól emlékszem Duncan volt rajta, ahogy véressen hajol a haldokló nemesi apánk fölé) azonnal tudtam hogy igen, ez egy játék lesz...
A konzol dolog annyira nem izgat, amíg a mi taktikussab változatunk is legalább annyi akciót tartalmaz mint az előző rész.
Ez azért van, mert mivel még 9 hónap van a megjelenésig, sokat fognak rajta forrasztani, és fikázások hatására is megváltozhat 1-2 dolog, ráadásul minden játéknak van gyengepontja, és vannak erősségei. A 2 hányadosából mondjuk meg, mennyire jó a játék.
a 2. részhez megcsak annyit hogy szarul kezdődik, hogy csak egyfajta karakterrel mehetünk+ azse nagyon tetszik hogy a pc-s és a konzolos verzió különbözni fog...
The Overseer has spoken
Ez a Mass Effect - Alpha Protocol párbeszédrendszer nekem nagyon nem tetszik, nem is értem, mi abban a jó. Amúgy taktikáról meg annyit, hogy általában 2 harcos, 1 zsivány és 1 varázsló a jó scriptekkel simán lezúz mindent, az első részből kiindulva. Én nem várok semmivel sem többet, mit az alapjáték.
Mért nem lehetne mondjuk úgy ,hogy van választás?
Lehetne választani az elején egy akciódús harcot vagy taktikusat.
Így a hardcore RPG-sek is jól járnának meg az olyanok is mint én.
Andree: Szerintem mégis csak belekéne vinni a harcrendszerbe valami mozgolódást, mert az egy helyzetben való csapkodást meg lehet unni 50 óra alatt..Bár az első részben a történet miatt mindent elnéztem, mert alapvetően egy nagyszerű játék lett az első rész.
Ez meg, hogy a Mass Effect párbeszédrendszerét még jobban leegyszerűsítik... pff. Most komolyan, tényleg ez kell a népnek és én lennék deviánns?
Na nekem most és itt lett sok.