Troedsson elmondása szerint a DICE a fejlesztés során három alapelvet tart szem előtt. Ez a minőség, az innováció és a szórakoztatóság, s ameddig ezek nincsenek meg, nem is nevezhető késznek egy játékuk sem, így a nagyobb Battlefield-epizódok elkészítéséhez legalább két évre van szüksége a stúdiónak.
A tempót persze fel lehetne pörgetni egy másik, tehetséges fejlesztőcsapat bevonásával, valahogy úgy, mint azt az Activision tette a Call of Duty-szériával. A DICE azonban nem hisz a fejlesztés megosztásának módszerében. Szerintük akkor tud igazán jól dolgozni egy csapat, ha együtt vannak, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem látják szívesen a segítő kezeket, s ugyanígy ők is szívesen asszisztálnak egy másik csapat programjához.
A DICE munkamódszerével nem csak a nagy címeknek van létjogosultsága, hiszen ameddig a fő csapat a legújabb Battlefieldet kalapálja, addig a stúdió többi tagja más projekteken dolgozhat. Troedsson szerint a Battlefield egyre nagyobb sikere nem hogy hátráltatja a kisebb terveiket, hanem éppen ellenkezőleg, hátszelet biztosít ezeknek, ráadásul a fent említett alapelvek miatt a DICE szereti folyamatosan új kihívások elé állítani magát, miközben újítani próbálnak. Mindez tehát azt jelenti, hogy a régóta várt Mirror's Edge 2-t még nem szabad temetni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy két Battlefield közötti kísérletezgetés eredményeképp visszatér Faith, bár hivatalos megerősítést erről még nem kaptunk.
„A másik nagyon fontos dolog számunkra, hogy a Battlefield-játékok, legalábbis a nagyobb lélegzetű darabok, két évig készüljenek, hogy megfeleljenek az alapelveinknek. Ez azt jelenti tehát, hogy megpróbálunk kétévente egy új Battlefielddel előállni, már ha belefér az ütemtervünkbe. Ahhoz, hogy egy ilyen nagy játékot az elvárásainknak megfelelő minőségűre tudjuk elkészíteni, egy igazi, hagyományos fejlesztési ciklus kell.”
A tempót persze fel lehetne pörgetni egy másik, tehetséges fejlesztőcsapat bevonásával, valahogy úgy, mint azt az Activision tette a Call of Duty-szériával. A DICE azonban nem hisz a fejlesztés megosztásának módszerében. Szerintük akkor tud igazán jól dolgozni egy csapat, ha együtt vannak, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem látják szívesen a segítő kezeket, s ugyanígy ők is szívesen asszisztálnak egy másik csapat programjához.
„Az EA-család része vagyunk, és annyit szeretnénk segíteni, amennyit csak tudunk, de személy szerint nem vagyok nagy támogatója a fejlesztés szétosztásának. Úgy gondolom, hogy a jó csapatok együtt, egy helyen tudják a legjobb programokat elkészíteni. Ezt szeretném a jövőben többet látni: az EA különböző stúdiói a maguk játékaira koncentrálnak.
Természetesen szeretnénk segíteni, a Frostbite 2 megalkotásával -- amit más csapatok is használnak – pedig ösztönössé vált, hogy segítünk, például az NFS-brigádnak. Nem közvetlenül, hanem közvetetten, a csapatok együttműködve oldják meg a problémákat. A fő csapatot illetően viszont jobbnak látom, ha együtt maradnak, és egy helyen dolgoznak.”
Természetesen szeretnénk segíteni, a Frostbite 2 megalkotásával -- amit más csapatok is használnak – pedig ösztönössé vált, hogy segítünk, például az NFS-brigádnak. Nem közvetlenül, hanem közvetetten, a csapatok együttműködve oldják meg a problémákat. A fő csapatot illetően viszont jobbnak látom, ha együtt maradnak, és egy helyen dolgoznak.”
A DICE munkamódszerével nem csak a nagy címeknek van létjogosultsága, hiszen ameddig a fő csapat a legújabb Battlefieldet kalapálja, addig a stúdió többi tagja más projekteken dolgozhat. Troedsson szerint a Battlefield egyre nagyobb sikere nem hogy hátráltatja a kisebb terveiket, hanem éppen ellenkezőleg, hátszelet biztosít ezeknek, ráadásul a fent említett alapelvek miatt a DICE szereti folyamatosan új kihívások elé állítani magát, miközben újítani próbálnak. Mindez tehát azt jelenti, hogy a régóta várt Mirror's Edge 2-t még nem szabad temetni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy két Battlefield közötti kísérletezgetés eredményeképp visszatér Faith, bár hivatalos megerősítést erről még nem kaptunk.
Szövegértés 1-es. Olvasd el ezt a sort még egyszer, és próbáld meg értelmezni:
"Ez azt jelenti tehát, hogy megpróbálunk kétévente egy új Battlefielddel előállni, már ha belefér az ütemtervünkbe."
Bár szerintem csak egy troll vagy. Ezért csak röhögök az írásaidon.
A lényeg az eladás, nem maga a játék. Egyébként megint jönnek a fals sztereotípiák. Én sem vagyok már 12 éves, mégis veszek CoD-ot és nem azért, mert retardált lennék, hanem azért, mert szeretem
@kremes_tabornok es @basszus..gitar Mar megint kezditek?! Most komolyan?! Aljatok mar le..... Az , hogy 2 evente probalnak kiadni 1 BF-t az nem azt jelenyi, hogy 2 evente kiadnak 1 BF-t... Tudjatok mit? Huzzatok vissza a a codotok szoknyaja ala...
Kivancsian varom a valaszotokat...
Ja es ha fenyegetni probaljatok ne ugy probaljatok, hogy halalra CAPS LOCK-oztok hanem, hogy idejottok hozzam es szembol-szembe, hogy megbeszeljuk a nezet elteresunket
(Bocs ezert a hosszu OFF-ert)
kremes meg... xD olyan jókat röhögök kínomban a hülyeségein
Majd az EA tartatja velük az ütemtervet. A kiadó célja egyértelmű. Le kell nyomni a CoD-ot.