Se sor, se várakozás, és kifelé még egy pofás kis ajándékcsomaggal is megdobják az embert — na, ezért érdemes VIP-jeggyel Blizzard-partikra járni! Két napja még azon örömködtem, hogy játszhattam a Diablóval, és tessék, ma a monkot is kipróbálhattam. Nem csalódtam, a visszatérő karakter továbbra is a halálos tenyér mestere, és igencsak fürgén osztja a pofonokat. A pálya ugyanaz maradt: először egy kis sivatag, aztán egy gyors teleportálás után a föld alatt irthatjuk az ellent. A szerzetes legalább olyan halálos, mint a varázsló, a barbár vagy a vajákos, és látványban sem marad el azoktól. A demóban hat (alapból ötöt, aztán a szintlépéskor plusz egyet) varázslatot próbálhattunk ki, ebből kettő megint védekezés volt (az egyiket ráadásul áthatolhatatlan védekezésnek hívták), három (illetve négy) pedig támadás. A monk ugye jellemzően pusztakezes harcos, esetleg botot vesz még a kezébe, így a varázslatok is ehhez mérten alakulnak. Nekem igazán két dolog tetszett, az egyik az a támadás, ami három sikeres találat után szó szerint rendet vágott az életemre törők soraiba, a másik pedig az a kombináció volt, amikor a monk ide-oda cikázott az egyes ellenségek közt, alaposan odasózva mindenkinek, aki előtt megállt egy pillanatra (ezt igazán a mostanra már mindenképp elérhető videót látva lehet megérteni).
Érdekes volt amúgy, hogy szintlépéskor a fizikai jellemzőim (erő, ügyesség...) között nem oszthattam el pontokat, csak és kizárólag a képességeimet növelhettem a képességfán — reméljük, hogy azért a végleges változatban ez nem így lesz.
Én továbbra is azt mondom, hogy bár a Diablo 3 nem hoz gyökeres változást a sorozatban, azért igencsak pofás játék lesz, ha egyszer végre megjelenik, A grafikán, a sztorin, a képességeken, a szörnyeken és a tárgyakon kívül semmi sem változik — de a Diablóban pont ez a három utolsó az, ami mindenkit érdekel. Nem kell ide forradalom, lehet kellemes a vérontás anélkül is.
Érdekes volt amúgy, hogy szintlépéskor a fizikai jellemzőim (erő, ügyesség...) között nem oszthattam el pontokat, csak és kizárólag a képességeimet növelhettem a képességfán — reméljük, hogy azért a végleges változatban ez nem így lesz.
Én továbbra is azt mondom, hogy bár a Diablo 3 nem hoz gyökeres változást a sorozatban, azért igencsak pofás játék lesz, ha egyszer végre megjelenik, A grafikán, a sztorin, a képességeken, a szörnyeken és a tárgyakon kívül semmi sem változik — de a Diablóban pont ez a három utolsó az, ami mindenkit érdekel. Nem kell ide forradalom, lehet kellemes a vérontás anélkül is.
Hát dehogynem ez már elég gyökeres változás ahogy képeket és a videókat nézegetem
Atom-brutális durva lesz ez a játék. De még mindig nem értem, mi lehet az a kettő, ami megelőzi...
Off: Azért a Titan Questet lecasualozni nem gyenge túlzás szerintem...
Viszont minimum addig megjelenik a Diablo 2 1.13 patch, temérdek újítással, úgyhogy majd szórakozom azzal.
Amúgy tetszetős tényleg, csak azt sajnálom, hogy ezután paladinra nem nagyon lesz esély, pedig a 2. legkedveltebb kaszt volt nálam a II-ben.
Az autostatolást meg továbbra is felhelyezhetik ODA maguknak, hogy egészen finom és nőies legyek. Bár, ha azt vesszük, hogy a Dio3 nagyon sokban hajaz a WoW-ra, akkor talán ez sem lesz zavaró, hiszen ott is automatikusan fejlődnek a fizikai jellemzőink, s csak a skilleket (talent) kell fejlesztenünk. De abban is van elég FUN, nem gyilkolja meg a játékot. Remélem, itt is így lesz, s nem érezzük majd Titan Questnek a Diablot (aka: casualjáték).
"Érdekes volt amúgy, hogy szintlépéskor a fizikai jellemzőim (erő, ügyesség...) között nem oszthattam el pontokat, csak és kizárólag a képességeimet növelhettem a képességfán — reméljük, hogy azért a végleges változatban ez nem így lesz. "
Ebben mi a meglepő? Bejelentés óta tudni lehet, hogy ez lesz a véglegesben is.
"Nem kell ide forradalom, lehet kellemes a vérontás anélkül is."
Én is mindig ezt mondom. Ha valami működik, akkor nem kell gyökeresen megváltoztatni, elég finomítani, javítgatni a dolgokat. Igaz, bejöhet a húzás, de nagyobb az esély arra, hogy annyira belenyúlnak, hogy már szinte más játék lesz belőle, nem pedig az, amit a rajongók várnak.
Ahogy